Kuvastahan se taas näkyy... Vuorossa on ensimmäinen puolivälieräottelu Portugali-Saksa Itse äänestän ilman muuta Saksaa
MatoApina = Matsku84, Tontsa84 ja Jaakko "Hulk" Apina (ei oikea sukunimi :D)!
Kuvastahan se taas näkyy... Vuorossa on ensimmäinen puolivälieräottelu Portugali-Saksa 



