maanantai 8. kesäkuuta 2026

Päivän toinen elokuva

Seuraavaksi katseluun jatko-osa -Vacancy 2: The First Cut -mikä itse asiassa on esi osa ykkösleffalle. Mutta eipä kait sitten muuta kuin leffaa pyörimään.

Päivän jälkiruoka

Siinä avattuna se ostamani Amerikan pastilleja suklaalevy.

Löydetyt kauppalaput (..vai..) ??

"1 yritys jäljellä"

Niin... ei taida kuulua "kauppalappu" -kategoriaan =/ Mutta, kiinnostaa ~ miksi joku tämmöistä kirjoittaisi/kirjoittaa?!? Löysin tämän 'Piri-Torilta', se vähän tuo selkeyttä(?) tähän...

Päivän nimipäivä(t)

Salomo & Salomon

Ruoka syöty (by Hulk)

Kaikki meni - kananvartaat että ranet. Khylä kelpas.

Dippi kaatuu...

Järkevä blogaus(?)

Siitä en tiedä, mutta... sen tiedän, että; Tämä on Erinomaista..!! =) *slurps*

Ostosten "iltapala" esittely

chip'S

Khyl kHelpaaH..!! =) *slurps*

Ruoka syöty

Oli, hyvää. Khyl!

Päivän ruoka (by Tontsa)

On se nyt
ttiiiiii
Edit. Ketsuppi vähän 'räiskyi',
kun oli niin lopussa

Tulinko täyteen... *en sano*

Päivän leffa

Pistänpä uusintakatseluun tämän elokuvan -Vacancy. Ei sitten muuta kuin leffaa pyörimään.

Päivän juoma (hörppykuva)

Ja sitten vielä se hörppykuva tämän juoma kuvasarjan päätteeksi.

Päivän juoma (kippis!) [Uusi viikko (24)]

Kippis maanantaille ja uudelle alkaneelle viikolle (24).

Päivän juoma (kaatokuva)

Siinä kaatuu mukiin sitä ostamaani Coca-Cola zero caffeine - zero sugar - zero calories limpparia.

Päivän ruoka

Siinä kanavartaat ja ranet metallitarjottimella valmiina syötäväksi. Dipin länttäsin suoraan ranskalaisten päälle.

Ruoka ostosten esittely

Ihan komea setti

Toki, 2 (kaksi) makkaraa riittää, koska... no tuskin tarvitsee perustella. Noh, sen voin sanoa ~ että olin jättämässä lihan kokonaan pois =O00 Pelkkä keitto+sämpylä siis :-) Mutta, olisi(han) siitä jäänyt nälkä - olisi pitänyt korvata tukevalla iltapalalla. Noh, joku toinen kerta (ihan vaan 'kokeilu' ~ kasvis-syöjää minusta ei saa kirveellä-KÄÄN..)!!1

Uimassa kävin

Tulipa käytyä uimassa ja kylläpä teki hyvää - nyt on raikas olo kun vesi oli hieman vilpoisaa.

Likööriin lisää karamelleja ja viinaa

Ne Coop Cool Drops karkit ja se Leijona viina tuli täydennykseksi siihen valmiiseen likööriini.

Ruoka ostosten esittely

Eilen ostetut kanavartaat tarvitsevat jonkun lisukkeen joten kävinpä sitten tänään Ympyrätalon S-Marketista ostamassa sellaiset. Mukaan lähti tuo Oolannin Chili Ranskanperunat (400g) -ja nuo Coop Cheddar juustoraaste ja Valio Kermaviili Dippi American sekoittuvat dipiksi raneille ja kanavartaille.

Leijona viina ja tuo Coop Cool Drops..., -no niistä sitten lisää heti seuraavassa blogauksessa..

Päivän kuva

Facebookista otin talteen - varsin hupaisa😁. Kuvan tekstit tohon alas👇.

[I was your pilot] - [Olin piloottinne]

[Passengers:] - [Matkustajat:]

"Don't worry he will also not survive, he is not wearing a parachute it's my bag."

"Ei huolta hänkään ei selviä, hänellä ei ole laskuvarjoa se on laukkuni."

Päivän "alkupala" juoma(t)

Rautatientorilla jaettiin ilmaisia Nescafe tölkkejä joten otin tollasen Caramel Latten.
Hakaniemen R-Kioskilta otin puolestaan sen vakkari kahvi-kaakao sekoitukseni. 

Tosi-miehet töissä

Pitkästä aikaa
tätä(KIN)

Onko siivous 'äijää'? Noh, jos 2 (kaksi) pelimiestä puuhaa ~ niin...

Päivän aamupala

slice'd and dice'd

Ostosten "aamupala" esittely

Ihan kiva setti

Enpä ole pitkään aikaan syönyt kantalope (=Ddd) melonia :-) hyvää! *slurp'S*
niin, "Cantaloupe" ;S@int;