maanantai 8. kesäkuuta 2026
Päivän toinen elokuva
Seuraavaksi katseluun jatko-osa -Vacancy 2: The First Cut -mikä itse asiassa on esi osa ykkösleffalle. Mutta eipä kait sitten muuta kuin leffaa pyörimään.
Löydetyt kauppalaput (..vai..) ??
"1 yritys jäljellä"
Niin... ei taida kuulua "kauppalappu" -kategoriaan =/ Mutta, kiinnostaa ~ miksi joku tämmöistä kirjoittaisi/kirjoittaa?!? Löysin tämän 'Piri-Torilta', se vähän tuo selkeyttä(?) tähän...
Aiheet:
Shiraz blogging,
Shiraz blogging 2026
Päivän ruoka
Siinä kanavartaat ja ranet metallitarjottimella valmiina syötäväksi. Dipin länttäsin suoraan ranskalaisten päälle.
Ruoka ostosten esittely
Ihan komea setti
Toki, 2 (kaksi) makkaraa riittää, koska... no tuskin tarvitsee perustella. Noh, sen voin sanoa ~ että olin jättämässä lihan kokonaan pois =O00 Pelkkä keitto+sämpylä siis :-) Mutta, olisi(han) siitä jäänyt nälkä - olisi pitänyt korvata tukevalla iltapalalla. Noh, joku toinen kerta (ihan vaan 'kokeilu' ~ kasvis-syöjää minusta ei saa kirveellä-KÄÄN..)!!1
Ruoka ostosten esittely
Eilen ostetut kanavartaat tarvitsevat jonkun lisukkeen joten kävinpä sitten tänään Ympyrätalon S-Marketista ostamassa sellaiset. Mukaan lähti tuo Oolannin Chili Ranskanperunat (400g) -ja nuo Coop Cheddar juustoraaste ja Valio Kermaviili Dippi American sekoittuvat dipiksi raneille ja kanavartaille.
Leijona viina ja tuo Coop Cool Drops..., -no niistä sitten lisää heti seuraavassa blogauksessa..
Päivän kuva
Facebookista otin talteen - varsin hupaisa😁. Kuvan tekstit tohon alas👇.
[I was your pilot] - [Olin piloottinne]
[Passengers:] - [Matkustajat:]
"Don't worry he will also not survive, he is not wearing a parachute it's my bag."
"Ei huolta hänkään ei selviä, hänellä ei ole laskuvarjoa se on laukkuni."
Päivän "alkupala" juoma(t)
Rautatientorilla jaettiin ilmaisia Nescafe tölkkejä joten otin tollasen Caramel Latten.
Hakaniemen R-Kioskilta otin puolestaan sen vakkari kahvi-kaakao sekoitukseni.
Hakaniemen R-Kioskilta otin puolestaan sen vakkari kahvi-kaakao sekoitukseni.
Ostosten "aamupala" esittely
Ihan kiva setti
Enpä ole pitkään aikaan syönyt kantalope (=Ddd) melonia :-) hyvää! *slurp'S*niin, "Cantaloupe" ;S@int;
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)






















