Viimeistä murua
myöten
meni kaikki
Limua jäi totuttuun tyyliin, joten "jämä" -label on ansaittu. Ja iso~kiiltävä~tähti~mitalli on ansaittu pizzan tekijöille ;S@int;
MatoApina = Matsku84, Tontsa84 ja Jaakko "Hulk" Apina (ei oikea sukunimi :D)!
Ruokajuonaksi lähti tuo Dr. Pepper pullo.
Jälkiruoaksi lähti tuo Fazer Leipurit munkkirasia.