maanantai 22. kesäkuuta 2026

Ruoka syöty

Viimeistä murua
myöten
meni kaikki

Limua jäi totuttuun tyyliin, joten "jämä" -label on ansaittu. Ja iso~kiiltävä~tähti~mitalli on ansaittu pizzan tekijöille ;S@int;

Päivän ruoka (by Tontsa)

Kuten näkyy, hyvin
herkullinen pizza

:-)

Ruoka ostoksen esittely

Siinä se seisoo

Onko nälkä? No oli ~ muttei enään (söin jo). Oli erinomainen..!! =) *slurps*

Päivän jälkiruoka

Siinä lautasella tarjottuna valmiina syötäväksi ne ostamani Fazer Leipurin munkit.

Päivän leffa

Katselussa juuri elokuva -Piranha 3DD. Olen jo katsonut leffaa tovin joten ei muuta kuin takas leffan pariin.

Päivän juoma (hörppykuva)

Ja sitten vielä se hörppykuva tämän juoma kuvasarjan päätteeksi.

Päivän juoma (kippis!) [Uusi viikko (26)]

Kippis maanantaille ja alkaneelle uudelle viikolle (26).

Päivän juoma (kaatokuva)

Siinä kaatuu mukiin se ostamani Dr. Pepper.

Päivän ruoka

Siinä herkut valmiina syötäviksi. Vaan enpä jaksanut kaikkea ja huomenna syön sitten jämiä.

Mitä tilasin & ruokaa odottamassa

3 (kolme) omaa
Täytettä!

Katkarapu, oliivi & herkkusieni. Nyt jo kuola valuu ;Ppp *t00d SLURP's* =)

Missä syön

Tuttu paikka
(vakkari-mesta
oli
lomalla)
Noh, khyllä(hän)
tämä(kin)
kHelpaaH..!!
;S@int;
8-]
*slurps*

Tyylikäs "katu-banner" ~ melkein(.) päivän magee kuva

Löydetyt kauppalaput

Tämä kauppalappu oli ruokaostos korini pohjalla.

Ruoka ostosten esittely

Kävin hakemassa ruoat REDIn S-Marketin Siipiyhtiöbuffetista. Toisessa rasiassa on valikoima siipiä ja toisessa uppopaistettuja perunoita. Dippejä otin jokaista yhden: -Limedippi - Chipotledippi - Blue Cheese dippi -ja Sriracha dippi.

Ruokajuonaksi lähti tuo Dr. Pepper pullo. 

Jälkiruoaksi lähti tuo Fazer Leipurit munkkirasia.

Päivän aamupala

Ihan nättii

Lähtikö nälkä? No, ainakin joksikin aikaa... Tänään voisi olla "P.M." (Pizza.Maanantai.) ;S@int;