Söinpä jälkiruoaksi omenan🍎. Ja päivän kuva koska otin samalla pelleilykuvan omena suussani. Varsin hupaisa😁 otos tuli.
lauantai 27. kesäkuuta 2026
Mikä "vihje nro. 5" leffa?
Aika moni on nähnyt
tämän, H mukaan-lukien
Ja, se on tieto. Se on myös "tieto", että tämä on helppo elokuva. Kuvat on vaan niin pirun vaikeita (pahoittelut) =/
Päivän jälkiruoka
Nätisti kaatuu =)
miksi Pringles
no tässä 'Hyvä'
syy
Kova tarjous, kova juoma, &... no oli 'k.o.v.a.' ruoka ~ Olen kylläinen *slurp'S*
(Jälki)ruoka ostosten esittely
2 (kaksi) kärpästä
yhdellä iskulla!!
Ja on tässä toki juoma(kin) ~ noh, niitä en (yleensä erikseen) esittele."Red Devil" kHelpaaH..!! =) *slurps*
Päivän leffa + poster
Pistänpäs ensikatseluun Filmihullusta löytämäni historiaspektaakkelin -Quo Vadis.
Tässä vielä leffan juliste koska tuo alkuvalikko kuva on hiaman tylsähkö. Mutta ei muuta kuin leffaa pyörimään.
Tässä vielä leffan juliste koska tuo alkuvalikko kuva on hiaman tylsähkö. Mutta ei muuta kuin leffaa pyörimään.
Mikä "vihje nro. 3" leffa?
Eipä ole
"Grown Up's"
Mikäkö(hän) leffa sitten =Xxx Aika helppo ('yleisesti ottaen'), tai mikä on ~ mikä ei...
Ruoka ostoksen esittely
Jollaksen lähi Alepasta lähti tämä Atria Nauta-kana jauheliha (400g). Muuta en nyt tarvitse kun kotoota löytyy jo muut tarvikkeet valmiiksi.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)













