lauantai 27. kesäkuuta 2026

Päivän jälkiruoka (päivän kuva)

Söinpä jälkiruoaksi omenan🍎. Ja päivän kuva koska otin samalla pelleilykuvan omena suussani. Varsin hupaisa😁 otos tuli.

Mikä "vihje nro. 5" leffa?

Aika moni on nähnyt
tämän, H mukaan-lukien

Ja, se on tieto. Se on myös "tieto", että tämä on helppo elokuva. Kuvat on vaan niin pirun vaikeita (pahoittelut) =/

Päivän jälkiruoka

Nätisti kaatuu =)
miksi Pringles
no tässä 'Hyvä'
syy

Kova tarjous, kova juoma, &... no oli 'k.o.v.a.' ruoka ~ Olen kylläinen *slurp'S*

Päivän ruoka (by Tontsa)

Varsin kelpo setti

Mitä sitä lisäämään? Ei, mitään! :-)

Mikä "vihje nro. 4" leffa?

En tiedä, helpottaako(.).

Minulle tämä ainakin olisi paha ~ niin jos en olisi juuri nähnyt =Ddd

(Jälki)ruoka ostosten esittely

2 (kaksi) kärpästä
yhdellä iskulla!!

Ja on tässä toki juoma(kin) ~ noh, niitä en (yleensä erikseen) esittele.
"Red Devil" kHelpaaH..!! =) *slurps*

Päivän leffa + poster

Pistänpäs ensikatseluun Filmihullusta löytämäni historiaspektaakkelin -Quo Vadis.
Tässä vielä leffan juliste koska tuo alkuvalikko kuva on hiaman tylsähkö. Mutta ei muuta kuin leffaa pyörimään.

Päivän ruoka

Teinpä pastat🍝 kana-nauta jauheliha kastikkeella.

Mikä "vihje nro. 3" leffa?

Eipä ole
"Grown Up's"

Mikäkö(hän) leffa sitten =Xxx Aika helppo ('yleisesti ottaen'), tai mikä on ~ mikä ei...

Ruoka ostoksen esittely

Jollaksen lähi Alepasta lähti tämä Atria Nauta-kana jauheliha (400g). Muuta en nyt tarvitse kun kotoota löytyy jo muut tarvikkeet valmiiksi.

Mikä "vihje nro. 2" leffa?

Tämmöiset ei taida
paljoa helpottaa

vai..??

Mikä leffa?

Aika vaikea

Vai onko? No mistä minä tiedän...

Päivän nimipäivä(t)

Elvi & Elviira