keskiviikko 24. kesäkuuta 2026

(Jämä)ruoka syöty!

En saanut nukutuksi joten heräsin joskus aamuyöstä syömään ne siipiyhtiöbuffetin jämät loppuun ja menin sitten takas nukkumaan. 

3666. blogaus

Ja tällä blogauksella saatiin täyteen 3666 blogausta😎. 

Päivän "tauko" jälkiruoka (2/2)

Piti kahvin kera
nämä vetää

Mutta, tulikin "kiire" lähtö =Xxx noh, meni ne mehun(kin) kera :-) Hyvä(t) oli jälkkäri(t) ~ molemmat (erityisesti mansikat)

Päivän "tauko" jälkiruoka (1/2)

Mansikoita

*nam* Hyvä valinta! ;S@int; Onneksi huomasin nämä, teki erittäin terää =)

Päivän "tauko" ruoka

Tutuhko picnic

Kelpasiko? No kenelle ei... :-) *slurps*

Päivän "ruokatauko" sarjakuva(t)

Tauolla lukiessa

Ihan hupaisat, varsinkin ylempi (jonka takia tän blogasin, alempi on extra). :-)