Komea setti,
hyvä juoma
Varsinkin kun
se oli
Ilmainen
(kuten nämä
muut-KIN)
;S@int;
Näitä jaettiin leffateatterissa. Tai, siis... ei teatterissa, vaan sen ulkopuolella ~ teatterin sisällä toki ;-Ddd Voipi olla, että tämä "Froosh" sai uuden asiakkaan. 8-]


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti