keskiviikko 24. kesäkuuta 2026

Iltapala & Ilmaista juomaa

Komea setti,
hyvä juoma
Varsinkin kun
se oli
Ilmainen
(kuten nämä
muut-KIN)
;S@int;

Näitä jaettiin leffateatterissa. Tai, siis... ei teatterissa, vaan sen ulkopuolella ~ teatterin sisällä toki ;-Ddd Voipi olla, että tämä "Froosh" sai uuden asiakkaan. 8-]

Ei kommentteja: