keskiviikko 24. kesäkuuta 2026

"Iltapala" ostosten esittely

Ohan se nyt nättii

Jämiä(hän) nämä on, mutta... Ihan hyvä setti! :-) Juomasta lisää tuonnenpana...

Ei kommentteja: