keskiviikko 24. kesäkuuta 2026

Päivän "tauko" jälkiruoka (1/2)

Mansikoita

*nam* Hyvä valinta! ;S@int; Onneksi huomasin nämä, teki erittäin terää =)

Ei kommentteja: