Oikein herQ! =)
*slurps*
Hiustyyli pysyy vielä salaisuutena, vielä... Ei muuta, kun kohti huomista ;S@int;
MatoApina = Matsku84, Tontsa84 ja Jaakko "Hulk" Apina (ei oikea sukunimi :D)!
Ruokajuomaksi lähti tuo Schweppes Zero Citrus Fruirs juoma.
Jälkiruoaksi lähti tuo Mr. Brownie pussi.
Nämä huomiseksi siis.