Näytetään tekstit, joissa on tunniste vko 25/2008 typyt. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste vko 25/2008 typyt. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 29. kesäkuuta 2008

Viikon 25 typyäänestys on päättynyt!


Joo taaspa se viikko vierähti :saint:, Matskun viedessä tällä kertaa kuten alta selviää :)... :/... :'(, joopS :p... :D!

1. sija: 15 äänellä perjantain typy by Matsku.

2. sija: 12 äänellä lauantain typy by Tontsa.

3. sija: 9 äänellä torstain typy by Matsku.

4. (jaettu) sija: 8 äänellä keskiviikon ja sunnuntain typyt by Tontsa ja Matsku.

6. sija: 7 äänellä maanantain typy by Matsku.

7. sija: 2 äänellä tiistain typy by Hulk.

Blogaajien kesken äänten (61) jakauman mukaiset sijoitukset ovat:
1. Matsku neljän typyn 39 äänellä (63,9%)
2. Tontsa kahden typyn 20 äänellä (32,8%)
3. Hulk yhden typyn 2 äänellä (3,3%)

Eli äänten yhteismääärä kasvoi viime viikkoseen verrattuna =), ja Matskulle meni odotetusti tässäkin voitto neljän typynsä ansiosta.

Joo nyt sitten vaan uutta äänestystä pystyyn =)...

Viikko 25 typyäänestys tulos -kuva!


...joten äänestysnappeja painelemaan hullunlailla (:p... :D) =), FUCK YEAH B), joopS :p... :D!

sunnuntai 22. kesäkuuta 2008

Sunnuntain "Jalkapallon EM 2008 typyäänestys" typyt!

Tänään vuorossa on neljäs ja viimeinen puolivälieräkamppailu Espanja-Italia! Italia etenenee (:P) tästä välieriin Espanjan tippuessa jatkosta, mutta mä voin kyllä "lohduttaa" häviäjää eräällä tavalla B)... :D! Ja miksei samantien voittajaakin :saint:... :D!

Ottelun alkua (21:45) odotellessa muistakaa käydä äänestämässä meneillään olevassa Hollanti-Ruotsi ottelussa =)!

P.S. Niin blogasin typyt siksi, että vaikka onkin Hulkin vuoro ja hän näytti olevan paikalla, sunnutainahan pitää ainakin yrittää blogata typy ennen viikottaisen typyäänestyksen loppua :/ (klo 18), jotta uusi saadaan alkamaan :).

lauantai 21. kesäkuuta 2008

Lauantain typy!


Mitäs :p, mitäs :saint:, onkos typy röyhkeästi (:D) vaan nopeasti sidottu roikkumaan epämukavasti kuin mikäkin lihakimpale että päästään nopeasti u know what ;)... *SYDÄN*... :o... :p... :D, vai..., no selvittämään arvailujen sijaan =)... :|... B)... :p... :D!


No tätä, että kuvaa on käännelty :p, mä olin ekana veikkaamassa :saint:... :p... :D, mutta..., no mitä jostain veikkailuista :|, typy odottaa sidottuna, mukavassa asennossa :p, että sille annetaan kyytiä takakenossa (:p... :D) *SYDÄN*, joten...


...ei muuta kun antamaan sitä :saint:, FUCK YEAH B), joopS :p... :D!

perjantai 20. kesäkuuta 2008

Perjantain "Jalkapallon EM 2008 typyäänestys" typyt!

Now is the time to two years semi where the voting is another day, and Turkey, represented by works tier become the third Czech. This is the alkuvihellys of the game:

CROATIA v Czech Republic

Eli siis kuten Google surkealla englannillaan sanoi :D, vuorossa on toinen puolivälieräottelu KROATIA-TSEKKI =)!

Kroatia ottanee kolmannen voittonsa B), kun taas mä pamahtanen jo kolmannen kerran housuihini :ashamed:... :D!

torstai 19. kesäkuuta 2008

Torstain "Jalkapallon EM 2008 typyäänestys" typyt!

Kuvastahan se taas näkyy... Vuorossa on ensimmäinen puolivälieräottelu Portugali-Saksa =)!

Itse äänestän ilman muuta Saksaa :saint:, sillä tosta sensuroimattomasta kuvastahan sen näkee, että Portugali on ison maalin takia liian helppo saalis :whistle:... :D, kun taas Saksalla on pieni maali johon "maalin" teko vaatii enemmän taitoa B)... :D!

keskiviikko 18. kesäkuuta 2008

Keskiviikon typy!


Noniih :p, nyt ei taida olla epäselvää mistä on kyse :saint:, mutta mennään kuitekin varmistamaan B)...


...EI :o... :p... :D, koska eipä tossa(kaan) näy mistä on kyse :/... :'(, mutta..., no onhan se nyt täysin selvää *SYDÄN*...


...mutta sanotaan se nyt kuitenkin :), EI :|... :o... :'(, sitä likaista mielikuvista kehiin :saint:, joopS :p, EHHEHEEeeeeee :D!

tiistai 17. kesäkuuta 2008

Päivän typy

Mikäs, onkos sillä jonkinlainen liivi yllään vai reppuko on selässä, mitä? -No ei voi muuta kuin mennä selvittämään Bloggerin puolelle.

No reppuhan sillä selässä, mutta eipä sitten paljoa muuta paitsi Stanford University alkkarit jotka nekin näyttää lähtevän päältä. -Joillakin nähtävästi alkaa kesäloma myöhemmin kun nyt vasta halutaan juhlistaa kesäloman alkua. -No mikäs siinä toistamiseen.

maanantai 16. kesäkuuta 2008

Maanantain "Jalkapallon EM 2008 typyäänestys" typyt!

Kuten kuvasta näkyy, tänään onkin sitten vuorossa Puola-Kroatia =)!

Tästä voi tulla tasainen kamppailu, vaikka Kroatia lieneekin pienoinen ennakkosuosikki, sillä vaikka Kroatian pääpeli näyttää paremmalta, lähtee Puola peliin selvästi laajemmalla rintamalla :D! Itse taidan kallistua tällä kertaa Puolan puoleen, koska viimeksi äänestin Kroatiaa :saint:. Niin siis sen jälkeen kun olen ensin "kallistellut" molempien kanssa yhtä aikaa B)... :D!