sunnuntai 25. helmikuuta 2007

Raxi tarina kaivettu esiin <3... =)... B), YEAH :D!


Joo tosiaan tuolta se sitten löytyi <3... =)... B), YEAH :D! Joo eli mitäs tehään, yhdistetään noi/jotku kuvat vai yhteen ja, öööööööö :p... :D, niin...? Joo mutta Hulkkihan voisi itsensä piirtää siihen/niihin kuviin mitkä laitetaan :), vaikka onhan noi munkin TOD komeita <3... =)... :/... :ashamed:... :'(... :D, mutta oishan se nyt hyvä että Hulk piirtää ittensä ku mekin piirsimme ittemme :p... :D, joopS! Joo eli mitkäs kuvat laitetaan ja mihin, viereikkäin vai liitetään näyttämään aidolta :x... :p... :D...?


HMMMMmmmmmmm...

2 kommenttia:

matsku84 kirjoitti...

Mun Batman kuva ainaskin :P, koska Master Chief ei tietääkseni ole sarjakuvasanakari... tai ei ainakaan alunperin. Ja jos mä oon Batman niin ei Tontsa voi mikään Catwoman olla, koska sillonhan sä olisit mun likkafrendi :x... *PUKE*... :P... :D! Eli Totsan olis Spider-Man (paitsi jos Hulk haluu muokata alkuperäistä/alkuperäisiä)... ja Hulk on... no tietenkin Hulk :D! Pitsansyöntikuvaa ehdottaisin kaikkien kolmen osalta.

sh1raz kirjoitti...

Spider-Man mä oon <3... =)... B), mikään Batmanin man whore (:D) suostu olee :|... :/... :'(... :D! Joo mutta mitein se kuva sit, laitetaan vaan viereikkäin ne kuvat vai muokataan että näyttäis että ollaan samassa kuvassa <3... =)... B)...?