maanantai 24. syyskuuta 2007

Maanantain synttäritypy!


Joo Matskun synttärithän ne on tänään :), joten, ÖÖÖööö :p, no saadaan kattoa typyä tekstin kanssa =), FUCK YEAH B), joopS :p... :D! Niin ja O-N-N-E-K-S-I O-L-K-O-O-N vaan =)!


No nyt alko lyyti TOD kirjottaa B), ja mä kuolaamaan =), FUCK YEAH B), joopS :p, EHHEHEEEEeeeee :D! Kai tosta nyt jotain meillekkin voi jättää =), ainakin mulle ku mä sain ettiä tota ympäri ämpäri, noh, kaikkialta :saint:, FUCK YEAH B), joopS :p... :D! Ja kai typy nyt tunnistetaan :) (joku playwhore tai joku sellanen toi on ollu B)... :p... :D), ite ainakin tunnistan B), vaikka joku muu olis ton pistäny :saint:... :whistle:... :ashamed:... :'(, joopS :p, EHEHEHEHEEEeeee :D! Joo ja tässä vielä extra kuva synttärien kunniaksi =), FUCK YEAH B)!


Noniih, eikö se ole jo mun vuoro taas "panna" (:p... :D) tota =), FUCK YEAH B)/noH :x, no ei taida olla pitkään aikaan :'(, TSII-SUS :|?!?!? JoopS :p, EHEHEHEEEEEeeee :D!

3 kommenttia:

matsku84 kirjoitti...

Kiitos paljon =)! *Drooooool* :P Voin ilomielin jakaa jos vaan yltä päältä kuolassa oleva typy kelpaa :D! Tutulta kyllä kovasti näyttää :), mutta miljoonia (:D) vastaavia kun oon nähnyt B), niin en millään pysty kaikkia muistamaan :ashamed:... :D... :P.

matsku84 kirjoitti...

Kuvakokoelmaani selailtuani löysin vastauksen: Cassandra Lynn B), FUCK YEAH :D!

sh1raz kirjoitti...

Jaa-a, tiedä nyt :/... :'(! Ei mutta hei :p, pyyhehän on keksitty <3, eli kuolattua typyä tännekkin pyyhittäväksi ja käytettäväksi :saint:, FUCK YEAH B), joopS :p, EHEHEHEeee :D! Joo ja Cassandrahan se :), u babe swot :|... :'(, joopS :p, EHEHHEEeeeee :D!