sunnuntai 9. syyskuuta 2007

Miteis tehään "hot chick nice pussy:jen" (:D) kanssa!


Hulk kun ei kerran pääse netin ääreen kun vain silloin tällöin :'(, niin sehän merkkais että mun ja Matskun pitäis "panna" (:p... :D) typyjä lähes kokoajan vuorotellen :/... En mä khyllä nyt joka toinen päivä jaksais "panna" :/, panna khyllä TOD jaksaisin =), FUCK YEAH B), EHHEHEEEEeeeeee :D! Eli miteis tehään, jääkö typyt "jotenkin" (:p... :D) satunnaisiksi :(, vai..., no laitetaampa nää (niin mun keksimät, tekin voitte keksiä) vahtoehdot ihan numeroilla B)... :p... :D!


1) Hulkin vuorolla se jää tyhjäksi!

2) Typyä "pannaan" (:p... :D) sillon kun huvittaa!

3) Matsku "panee" (:p... :D) kaks kertaa peräkanaan :saint:, mun laiskotellessa :ashamed:... :'(... :p... :D!

4) Typyt jää väliin siksi aikaa kunnes Hulk saa netin!


Ite kallistuisin ygösen tai kagosen puoleen, tai khyllä kolkkikin mulle käy :), mutta tuskimpa Matskulle :/... No mutta joka toinen päivä ei khyllä oikein jaksais :/... :ashamed:... :'(... :p... :D! Eli...

Hot chick with nice pussy -kuva!


...mitein on/mitä mieltä olette...?

Ei kommentteja: