sunnuntai 11. marraskuuta 2007

Kohta saattaa PIMETÄ blogi/Tiltti :'(... :o?!?!?


Mutta onneksi (luultavasti :/, eiköhän :)...) vain pieneksi hetkeksi =), FUCK YE..., joopS :p... :D! Joo Tilt 2.0 se nimittäin tekee tuloaan :saint:, jossa/jonne vanhat blogaukset tosiaan siis siirtyvät =), FUCK YEAH B), joopS :p... :D! Mutta mun ja Hulkin kannalta toi on ehkä vähän huono juttu :'(.... :x, koska säkäriin tulee uus salasana ja Matskun säkäri kun me ollaan ilmotettu sinne niin :'(... No mutta, joka päivä (luultavasti :/, eiköhän :)...) kun Matsku netissä on niin... Niin tuskimpa montaa tuntia tarttee odottaa että vanha salasana on säädetty paikoilleen :saint:, mun ei ehkä yhtään kun kotona oon vasta niin myöhään arkisin :'(... :|... |O, mutta Hulk varmaan joutunee odottamaan :/, joopS :p... :D! No mutta...

Tilt 2.0 is incoming -kuva!

Edit.
Niin voidaanhan me (tai varmaankin Hulk :), mä kun arkisin oon kotona vasta niin myöhään :'(...) soittaa Matskulle kun uus Tilt pamahtaa :saint:...


...Tilt 2.0:n tuloa odottaessa =), kuhan ei salasanan laittoa vanhaksi tartte odottaa ikuisuutta :/... :'(, joopS :p... :D

Ei kommentteja: