sunnuntai 28. elokuuta 2011

Hohtogolfaamassa Vantaan Flamingossa olin

Olin tänään isommalla kaveripoppoolla hohtogolfaamassa Vantaan Flamingossa -Hohtogolf West Coast nimisessä paikassa. -Radat olivat kaikki Amerikkateemaisia, mm. ykkösradan esteenä oli jenkkilippuun kietoutunut Hot Dogi. -Ei sujunut erityisen hyvin minulla -sain pisteitä yhteensä 65. -Mutta sain sentään yhden hole in onen 8)... -Tonnehan vois harkita myös joskus MatoApina tiimillä mennä. -Hauska mesta ja hyviä ravintoloita lähellä. -Käytiin ite tänään golfailun jälkeen syömässä ravintola Il Sicilianossa. -Ihan kelpo ruoat oli. -Ite otin Spagetti Alla Pescatoran.

1 kommentti:

matsku84 kirjoitti...

Mä olin tuolla just pari vuotta sitten :p, eikä radat liene muuttuneet mitenkään :/ (ainakaan hodarirata), mutta kaippa sitä joskus vois taas mennä :).

Ja hyviä ruokapaikkojan tosiaan riittää. Voin suositella ainakin La Famigliaa ja Tapas BarCelonaa.

Sijainti tosin on aika kaukana molempien kämpistä... julkisilla menee tunti 15 molemmilta :/.