tiistai 28. helmikuuta 2023

Verenpaine mittausta @ Tont... :D mun luona

Hulkki jo blogasi omansa, tässä on mun... Eiköhän mennä pidemmittä puheitta itse tuloksiin...

Ihan hyvät tulokset näytti tulevan, laitan nyt omat ja Hulkin tulokset tähän alas;

Mun tulokset:

Yläpaine: 147

Alapaine: 101

Pulssi: 81

Hulkin tulokset:

Yläpaine: 105

Alapaine: 79

Pulssi: 126

Sitten oli tämä toinen laite, tulokset oli;


Mun tulokset:

Yläpaine: 159

Alapaine: 124

Pulssi: 78

Hulkin tulokset:

Yläpaine: 107

Alapaine: 70

Pulssi: 112


Vähän heittää noi tulokset... =/ Tiedä sitten, kumpi on tarkempi?! =X Itse olen joka päivä mitannut kolme kertaa päivässä (aamu, päivä & ilta) siitä asti kun sain laitteen - laitteet (23.02, siis...)! Ihan mukavaa puuhaa, ja/varsinkin kun tosiaan (joskus olen sanonut, että) tykkään tilastoista :)

Ei kommentteja: