maanantai 9. lokakuuta 2023

Happy Birthday following actors and one director

Tänään viettävät syntymäpäiviään nämä seuraavat näyttelijät ja yksi ohjaaja. Sarjoista Seinfeld ja X-Files tuttu John O'Hurley täyttää tänään 69-vuotta. Elokuvista Brides Maids..., Thor: The Dark World..., St. Vincent ja Mary Poppins Returns tuttu Chris O'Dowd täyttää tänään 44-vuotta. Elokuvista Spider-Man: Homecoming..., Spider-Man: Far From Home ja Spider-Man: No Way Home tuttu Jacob Batalon täyttää tänään 27-vuotta. Elokuvista Grandma's Boy..., Benchwarmers..., Just Go with It ja Jack & Jill tuttu Nick Swardson täyttää tänään 47-vuotta.  Elokuvista Superman Return ja Scott Pilgrim vs the World tuttu Brandon Routh täyttää tänään 44-vuotta. Sarjasta Monk ja elokuvista MIB - Men in Black..., The Siege ja 13 Ghosts tuttu Tony Shalhoub täyttää tänään tasavuosia eli 70-vuotta. Elokuvista American Beauty ja Source Code tuttu Scott Bakula täyttää tänään 69-vuotta. Sitten vielä elokuvien Blade 2..., Hellboy..., Pan's Labyrinth ja Pacific Rim ohjaaja Guillermo del Toro täyttää tänään 59-vuotta. Onneksi olkoon 🎂🎁🎈🥳 ja Happy Birthday 🎂🎁🎈🥳 kaikille päivänsankareille. 

Ei kommentteja: