tiistai 24. lokakuuta 2023

Ruoka ostosten esittely

Kerran(kin) olen reaaliajassa mun toisessa blogissa 😇 Joo, ei mulla muuta - niin siitĂ€, kuhan 'mainostin' vaan 😍😋😎😁 Joo, tĂ€nÀÀn tuli tĂ€mmöiset herQt ostettua 😊😋 Tai makkara on jo muutaman pĂ€ivĂ€n takainen... SitĂ€ (makkaraa) nyt ei vĂ€lttĂ€mĂ€ttĂ€ olisi tarvittu, mutta halusin pÀÀstĂ€ siitĂ€ eroon - ennenQ se vanhenee... Tai ei kai tommonen makkara ikinĂ€(?) vanhene..?! đŸ˜”đŸ˜šđŸ˜‹đŸ˜‚

Mutta, eiköhĂ€n mennĂ€ itse aineksiin; Valio Polar AlkuperĂ€inen 15 (350g, hintaa en tosiaan tiedĂ€ - kun tĂ€mĂ€n sain...), Valio Laktoositon ruokakerma kolme juustoa (2,5dl 1,99e), Kariniemen Kananpojan Valkosipuli fileesuikale (450g 4,95e), HK Kabanossi Savupekoni (4 kpl 360g 2,89e) ja pesty kiinteĂ€ peruna 3 kpl (436g - 0,95e/kg 0,41e), sekĂ€ juomaksi Sprite (0,5L 3,45e).


VÀhÀn 'outo' juomavalinta, ainakin mulle..?! :x Noh, se jÀi(kin) leffateatterista - ostin(kin) nimittÀin hanalimun (popcornin kera...)! :) Olin khyllÀ jo ehtinyt avata tÀmÀn, ja vÀhÀn oli pelko - ettÀ onko tÀmÀ ihan 'vettÀ' =/ itQ :'( Mutta, no ihan hyvÀÀ oli - hiilihapot oli siis hyvin sÀilyneet. Olen aina ihmetellyt, miten tekovaiheessa ne (hiilihapot) saadaan 'sÀilymÀÀn pulloon'?! =X Noh, jos ton kerran voi avata, ja se ei parissa pÀivÀssÀ niitÀ menetÀ - niin...

Ei kommentteja: