tiistai 7. marraskuuta 2023

Päivän jälkiruoka (+TV-sarja)

Hulkilta tuli jo hyvänyön blogaus, mutta... No multa tulee vielä monta blogausta. Tai, noh... Monta kuvaa siis, ja tekstiä - mutta yksi blogaus vaan (tämä siis...)! 😊

Arnoldsista tosiaan hain munkin, vai donitsin - vai mikä lie..?! 😵😋😁 Sen kanssa maistuu hyvin kaak... siis tee - ei, kun... Mitä mä sekoilen (tahalteen? 😔😋😂)?! Ajatus juoksee nopeammin kun teksti 😓😋😆 Kahvi siis sopii kun nyrkki silmään donitsin kanssa 😇

Tässäpä ollaan TV:n äärellä, herkkujen (tai herkun, ja kahvin) kera 😍😋 Mutta...¨

Onko väreissä (TV:n taustalla) jotain vikaa, vai heittääkö mun silmät vaan?! 😨😓😑

No toinen kuva paljastaa, ettei ole 😊 Huh, mä ehdin jo pelästyä... 😰😖😕😓😋😃 Satuin vaan ottamaan kuvan "väärällä hetkellä" 😔😑😓😋😄 Mun uusi hiAno lamppu (tai polttimo, lamppu on vanha) näkyy taustalla 😎😋

Ekaa kertaa sattui James Michael "Gunther" Tyler taustalle, kun kuvasin herQja 😊 Ihan hupaisa hahmo oli/on, mitä on khyllä kaikki hahmot tossa kyseisessä sarjassa 😍😎 Ei näin laadukkaassa sarjassa pysty olemaan mitään huonoa, TOD LOiSTavan laadukasta alusta loppuun 😍😎 Ja sarjahan on Friends (1994 - 2004) 😍😎 No joo, olen khyllä valittanut - että loppu(kaudet) vähän lässähti 😖😕😓 Mutta, no on ne hemmetin hyviä verrattuna nykyajan shitti sarjoihin... 😡😓 Nyt ei tule khyllä äkkiseltään mitään mieleen, paitsi ehkä Miehen puolikkaiden (2003 - 2015) uudet jaksot - kun Ashton "Walden Schmidt" Kutcher tuli mukaan kuvioihin 😖😖😡😡😓😓

En paljoa muita sarjoja katsele, tai ainakaan Sitcom -sarjoja - khyllä mä kaikkea sontaa (😋😃) katson vain elämästä / viidakon tähtösiin / temptation icelandiin (kirjoitusvirhe on tahallinen, tietäjät tietää...), silent library suomeen / ei saa nauraa / petollisiin yms scheisseen...


Mutta joo, tämän piti olla jälkiruoka blogaus..?! :x =/ :'( :P :D Taidan laittaa "TV-sarja" labelin, kun tuli asiaa "siitä" :) Ja, tämä oli samalla mun hyvänyön blogaus - enempää ei tänään tule (ellei jotain ihmeitä tapahdu =O :P :D)! En khyllä tähän mitään labelia laita, kun mitään "hyvänyön" kuvaa en tähän liitä, mutta... Huomisiin!

Ei kommentteja: