maanantai 13. marraskuuta 2023

Päivän poster & trailer


Matsku tästä vinkkasi 😇 Itse en ole sci-fin mikään suurkuluttaja / tykkääjä, mutta khyllä ne uppoaa (ainakin parhaimmat...) - ei siinä mitään 😊


Ihan vaikuttavan oloinen trailer, khyllä tämä voisi mahdollisesti kiinnostaa... 😎 Tosiaan, "mahdollisesti" - tämä kun on ilmeisesti vain Netflixissä 😖😡😕😓😑😋😁 Noh, khyllä tämä varmaan myyntiin tulee, mutta...



No mä en tuskin tätä osta, varsinkaan sokkona... :x Jos/ja kun tämän näkee, ja toteaa mahdollisesti hyväksi - niin hyvin voi löytyä joku päivä mun(kin, kuten varmaan muiden jäsenien) kokoelmasta! :) Mutta yksi iso miinus tässä vaan on; "Part One" =( En mä mielellään lähde vaan ekaa ostamaan, varsinkin jos se jää pahasti kesken?! :| Onhan mulla jostain leffoista vaan eka osa (kuten esim. Matrix, ja meinasin sanoa Terminator - mutta onhan mulla kakkonen siitä. Ykkönen khyllä riittäisi, vaikka onhan kakkonenkin erinomainen B) Sen on vaan nähnyt niin monta kertaa...), mutta ne on niin vanhoja leffoja - että ne ei "jää kesken", mikä on nykyään vähän muotia (en tykkää)!? |O Trilogia boxi voisi khyllä olla kova, jos siihen edetään... Mutta jos mahdollinen kolmonen jää ihan kesken, niin en mä sit niitä/sitä (trilogia boxia) hanki...

Ei kommentteja: