tiistai 11. huhtikuuta 2023

Uusi "makee PlayStation" valo

Tästä puhuin aikasemmassa blogauksessa 😇 Tai en nyt varsinaisesti sanonut tästä mitään, kuhan vaan salamyhkäisesti puhuin 'jostain' ostoksesta 😊 No tämä se oli, joten... Tätä jo hypistelin joku viikko sitten, mutta... No vähän halvalta ja pieneltä tämä tuntui - ja sitä tämä olikin/on 😕 No ei seitsemän (7) euroa paha ole, varsinkin kun tykkään valoista 😍😎 Joo, se on toi pieni - en suinkaan laittanut kolmeakymmentä (30) euroa haisemaan tommoiseen isoon 😕 Ainakaan vielä, jos se muhii vähän aikaa (niinQ tämä halvempi) - niin ehkä innostun ostamaan 😊 Mutta en khyllä usko, 30e on aika paljon jostain tommosesta koriste-valosta 😖

Kertaan tähän nyt vähän mun aikaisempia ostamiani valoja 😇 Olen khyllä jo jostain blogannut, mutta en nyt ala kaivelemaan - että mistä... Tommonen ilmankostutin (sen valon kera) mulla on, ihan tyytyväinen olen ollut 😊 Niin kiitos sen valojen, en nyt tiedä onko ilma yhtään sen enempää kostunut - tjs shittiä 😁

Sitten on tämä tähtitaivas 😊 Ihan kiva khyllä!

Sitten on herätyskello, jossa on valo. Ihan kiva tämä on ollut 😊

Ja siinä on TV:n valo (mulla on sama myös tietokoneen takana, se unohtui...), tästä olen ainakin blogannut (ja khyllä tähtitaivaastakin, sekä myös projektori kellosta - joka myös unohtui...)! Ihan kivoja nämä on, mä ainakin tykkään 😍😎 Ja taatusti tulen ostamaan enemmän näitä (valoja siis) 😇

Siinä on vielä tämä uusin hankinta, varsin tyylikäs khyllä 😊 Aika pieni vaan, sanoisiko jopa mitätön 😕 Mutta, no niin oli hintakin - ja toimii paristoilla (ei tarvi johtoja kelata tämän luokse), joten tätä voi siirrellä ihan oman maun mukaan.


Että sellaista... :) Vielä oli yksi (tai kaksi, samassa) ostosta mistä piti blogata :saint: Eiköhän mennä siihen/niihin, ettei nyt ihan keskiyölle veny tämä blogaaminen =/ itQ :'( joopS :P EHEHHEEEEEEeeeeee :D

Ei kommentteja: