lauantai 8. lokakuuta 2022

BB; tippuneet

Otataanpa BB:tä vähän kinni. Niin tapahtumissa, blogaan ne ketkä ovat jo tippuneet, niin sitten olen kaikki tapahtumat blogannut. Tai siis tiputukset, linkitän jo blogatut tähän... Eli, mennään itse asiaan! Ekana häädettiin Marko. Oli se ihan rento tyyppi, mutta ei oikein voittaja-ainesta. Sitten lähti Daiyana. No hän oli aika äänekäs, ja riidanhaluinen. En oikein tykännyt hänestä 😩 Sitten tippui Pirkka. No hän oli khyllä hupaisa, mutta... Tuli uutena, niin voittoon ei oikein ollut saumaa. Sitten Jerry. Hän oli myös uusi - taisi tulla Pirkan kanssasamaan aikaan, jos nyt oikein muistan... Ruzbeh, hänen tiputukseen petyin. Mun mielestä hän oli hyvä tyyppi. yksi syy miksi tykkäsin hänestä, oli että hän muistutti Freddie Mercuryria 😍 En sitten tiedä oliko se vaan mun mielipide, mutta... No ainakin mun mielestä! Melkein kuin kaksi marjaa -kuva vääntää! Ehkä jos löytyy netistä, itse en taida jaksa vääntää (ellei jätä huomiselle, tänään olen jo blogannut niin paljon)! Hänet khyllä mun mielestä pelattiin ulos muiden asukkaiden toimesta, mikä ei ole yllätys... Voittoon oli nimittäin hyvän mahdollisuudet. Sitten tippui Kirsi, hänestä myös pidin. Ja hän oli alkuperäinen asukas, se on aina plussaa. Sitten tippui Mathias, josta jo blogasin. Ja Karvan lähti omatoimisesti.


Nyt ollaan ajantasalla :saint: Tuntuupa hyvältä, ei ole mitään rästissä. Paitsi, paitsi tietenkin huominen tiputus, mutta... Se on vasta huomenna, nyt lepoa B)

2 kommenttia:

Hulk kirjoitti...

Ruzbehistä tulee myös vähän mieleen Borat😄

sh1raz kirjoitti...

Totta!
Pitää huomenna tehdä kuin kaks.. kolme marjaa -blogaus :D