tiistai 28. helmikuuta 2023

Päivän "tuleva hymy" elokuva

Eipä ole tämä elokuva tän päivän elokuva, vaan... No Hulk on mun luona käymässä, tilataan pizzat ja katsotaan eräs toinen leffa 😊🍕🎥 Mikäs leffa kyseessä? Noh...

The Black Phone (2021) [mun arvost... tulee myöhemmin]

Semmoinen elokuva siis, ihan innolla odotan - ihan hyviä arvosteluja se on saanut 😊 Entä sitten toi "hymy" elokuva?

Smile (2022) [mun arvost... tämän katsomiseen ja arvostelun tekoon menee muutama päivä]

Tämäkin leffa on saanut aika hyviä arvosteluja, aika samaa tasoa näyttäisi olevan ton toisen leffan kanssa. Mitä mieltä minä olen, ja onko arvosanat suunnilleen samat (niinQ IMDb:ssä)? No se selviää myöhemmin...


Tänään siis "musta puhelin", joku toinen päivä "hymy". Ihan hyviltä leffoilta ainakin vaikuttaa =) Onko ihan seiskan leffoja, en tiedä. Vähän khyllä epäilen, että johonkin kutoseen laskeudutaan... =/ Mutta ihan hyvä arvosana sekin :) Jos Brucen pökäle elokuva sai vaan nelosen (ei /5, vaan /10), niin... Nämähän on Oscar elokuvia B) joopS :P EHEHHEEEEEeeeee :D

Ei kommentteja: