keskiviikko 4. lokakuuta 2023

Päivän juoma (by Tontsa) @Tontsa leffailta

Käytiinpä Hulkin kanssa ennen ruuan/ja muiden ostosten hakua Bella Kirppis -nimisessä... noh, kirpparissa - niinQ Hulk blogasi 😇 Ihan hyvää kahvia oli, mutta nyt olen enemmänkin inessä (😋😁) mun uudessa (kapseli)kahvinkeittimessä (mun blogissa ja tässä blogissa) 😍😎 Nyt Hulk vaan ei päässyt maistamaan kahvia, hänellä tosiaan kun oli mukanaan tee-kapseleita (mun & Hulkin blogaus)! Noh, ens kerralla sitten 😊


Menee vaan keitin vähän hukkaan, kun tee keitetään vaan vedestä =/ Noh, on siinä toi kapseli - ehkä se oli vähän parempaa kun "normaali" tee :) Mutta kahvin tekoon toi on ehdoton, varsinkin kun käyttää itselleen sopivia kapseleita B) Mä tykkään maidosta, joten Latte/"maito" Cappuccino on osoittautuneet hyväksi =)

Ei kommentteja: