perjantai 8. helmikuuta 2008

Hyvin pettynyt :(, HYVIN PETTYNYT :|... :p... :D!


No kuvahan nyt kaiken kertoo B)... :/... :'(... :p... :D, joo eli ei khyllä nyt oikein täsmää noi blogaukset keskenään :/, itseasiassa ei yhtään :|... :'(... :p... :D! Khyllähän nyt pitäis, tai "pitäis" :p... :D, mainita että näyttelijät khyllä varmaan pilaa leffaa :'(, mitä ne varmaan/eiköhän tossakin tee |O, mutta tuskin nyt kokonaan sentään :), mutta :|..., joopS :p... :D! Eli enpä nyt khyllä tollein lähtis hehkuttamaan tota leffaa jos et, kuten ei varmaan moni muukaan, tykkää suomalaisten näyttelemisestä :|... No mutta tosiaan toivotaan ettei näyttelijät tällä(kin) kertaa pilaa leffaa paljoa :), mutta se jää DVD:ltä nähtäväksi :saint:, tähän rainaan en hipasekkaan leffateattereissa :|... :'(, joopS :p... :D! No mutta DVD:ltä sitten :), mutta ei khyllä välttämättä Hulkin :'(... :x, no pienet epäilyt mulla khyllä on että sä et tota osta DVD:lle jos/kun sä meet ton leffateatteriin kattomaan :/, mitä en khyllä suosittele :|... :'(, joopS :p... :D!

Blogaukset ei sovi yhteen -kuva!


Joo eli :p, vähän vois rajoittaa tota hehkutusta ennenku oot edes nähny sen ;), etpähän ainakaan pety niin paljoa sitten kun näät ton :)... :'(, joopS :p... :D!

Ilmoitus: Leffaan tänään

American Gangster olisi tarkoitus mennä katsomaan tyttöystävän ja yhden toisen kaverin kaa koulusta -samalta luokalta. Klo 20:15 Bristolissa olisi näytös. Pitkästä aikaan sinne teatteriin katsomaan leffaa.

Päivän typy(t)

Mitäs siinä oikein kuiskitaan :|...:/, jotain pervoako =)...:p...:D. -No eiku Bloggeriin vaan ottamaan selvää.
No pervoa indeed. -Kolmenkimppaahan ne siinä hautoo. -No I'm in -FUCK YEAH!!


VÄLIBLOGAUS: Uusi yhteisö IRC-galleriassa <3

Päätinpä sitten perustaa uuden yhteisön galleriaan. -Nyt jo kolmannen yhteisöni nimi on "viimeksi näkemäni leffa teattereissa". -Sinne vaan kertomaan minkä leffan viimeksi on nähnyt -vähän mielipiteitä siitä, että oliko hyvä ja kannattaako mennä katsomaan. -Joops.
...

Uusi IRC-galleriayhteisöni -kuva

Päivän makee kuva + typymuistutus

Who-how B)...=). Siinäpä vasta makee kuva. -Olis tollanen maalattuna esim. auton konepeltiin aika cool. -Ja mitä typymuistutukseen tulee, sehän on..., -hetkinen, sehän on minun (Hulk) vuoro tänään. -No, seuraavaksi sit tulossa.

Päivän kuva

Eh :D. -No kuka ei Crazy Frogin melskatessa haluisi mieluummin vaikka ampua itsensä? -No ei kukaan, mutta ei myöskään kyllä kukaan halua kuulla mitään Crazy Frogia. Päähän siinä räjähtää.

Perjantain ensi-illat Nro 4

Tyttö ja kettu

No en kyllä missään tapauksessa muuten menisi, mutta tyttöystävän pikkusiskon synttäreiden johdosta joudun varmaan uhrautumaan. -Takuulla sitten huonoin leffa mitä ikinä tulen näkemään.

Perjantain ensi-illat Nro 3

Dark Floors

No tämä kyllä TOD yltää kiinnostukseltaan teattreihin asti nähtäväksi. -Ja DVD kokoelmiin ensimmäisenä kotimaisena elokuvana. Tämähän antoi minulle uutta puhtia jatkaa omaa Lordi-aiheista sarjakuvaa Lordi vs Ghostbusters.

Perjantain ensi-illat Nro 2

Charlie Wilson's War

Tämäkin kelpaa varmasti DVD:lle hankittavaksi, mutta ei aivan teattereihin asti yllä kiinnostus.

Perjantain ensi-illat Nro 1

Alvin and the Chipmunks

No jos nyt DVD:lle hintaan 2,95, mutta teattereihin asti -ei nyt ihan. Niin hyvä tämä leffa ei voi olla.

The Core (2003)

(The Core)

Tiiviillä toiminnalla ja komeilla erikoistehosteilla maustettu seikkailuelokuva saattaa yhteen joukon Hollywoodin nykyisiä ja nousevia tähtiä. Tarina käynnistyy, kun geofyysikko Josh Keyes (Aaron Eckhart) oivaltaa koko maapallon tulevaisuuden olevan vaarassa. Hän ryhtyy kokoamaan piinkovaa asiantuntijaryhmää, jonka jokainen jäsen on valmis uhraamaan henkensä tieteen ja ihmiskunnan puolesta. Pian matka kohti maan ydintä voi alkaa. Ohjaaja Amiel muistetaan myös trilleristä Copycat - kopiomurhaaja sekä Sean Connery -seikkailusta Ansa viritetty. Pääosissa: Aaron Eckhart, Hilary Swank, Delroy Lindo, Tchéky Karyo, Stanley Tucci, Alfre Woodard. Ohjaaja: Jon Amiel. (129') Uusinta.
...
Tämä kelpo katastrofileffa löytyy VHS kokoelmista, joten telkusta jääkööt nyt näkemättä.

Ed TV (1999)

(Ed TV)

Satiiri hyväntahtoisesta tyhjäntoimittaja-Edistä, josta hyeenamaiset tuottajat haluavat leipoa tositeeveetähden. Edin ja hänen perheensä arjesta tulee pian koko kansan kuumaa viihdettä, mutta kaikella on hintansa! Ohjaaja: Ron Howard, USA 1999. (118') Pääosissa: Matthew McConaughey, Jenna Elfman, Woody Harrelson, Ellen DeGeneres, Martin Landau.
...
Varmasti ihan hyvä leffa -voisi ehkä DVD:lle harkita, jos löytää jostain. Mutta telkusta katsottuna jääkööt nyt väliin.