tiistai 9. tammikuuta 2007

Blogisäläsivusto







Löysin tommosen sivuston josta saa kaikennköistä liikkuvaa sälää blogiin. Esimerkkejä näkee mm. tästä mun blogauksesta. Tosin noi kopioidaan html- muodossa, joten niistä ei ole Tiltissä paskaakaan hyötyä :/. Mutta uuteen blogiin laitettavaks tuolta löytyy iso liuta esim. päivän miniklipeiksi sopivia juttuja. Omaa blogia ja sen sivulla näkyviä juttuja voi myös koristella noilla, kuten mä tein kuvassa näkyvälle Youtube linkille. Jaa missä kuvassa :D? No näköjään kuvanlaitto alkoi kusemaan vaikka se toimi vielä aikaisemmin tänään :/, joten sitä pitää mennä katsomaan mun blogiin B)... :D!

Tuolta löytyy tekstiefektien ja liikkuvien kuvien lisäks myös kaikennäköisiä hauskoja tai hyödyllisiä juttuja, kuten kartta sivulla vierailijoiden sijainneista (lisäsin semmosen omaan blogiini) ja onnenkeksi :D!

P.S. Näköjään kusahti toi liikkuva teksti kun päätti mennä pystysuoraan :o... ei mun blogissa vaan menny.

Päivän miniklip

Kukkelis kuu. -Voihan sitä tietsikkan näyttöä noinki käyttää, mikroaaltouunina.
Buhha-hahha-haaaaaa. -Joop. MO!

Päivän kuva

Tollanen tänään.

...

Tohon roskikseen vois vaikka jumittaa kätensä.

...

ÖÖÖöööh :o...:D???

Ainoastaan tässä blogissa tänään...



Päivän miesmuistutus ja illan Prison Break samassa

Kuin mielipuoli.
Johtaja Pope yrittää turhaan saada Michaelin paljastamaan palovammojensa alkuperän, ja tämä joutuu maksamaan kovan hinnan uppiniskaisuudestaan. Lincoln uskoo veljensä mielenterveyden järkkyvän.

...

Joo, ja Tontsa muistaa pistää sen päivän miehen sit kans.

...

Pako jää muuten minun (Hulk) osalta tänään katsomatta ku olin kelannut tänään katsoa Rocky 3:sen, ja jos olen päätynyt sellaiseen ratkaisuun, että katson leffan mieluummin ku jonku sarjan, siihen ei ole muilla sanomista. Oletan nimittäin, että täällä on ainakin yhdellä henkilöllä sanottavaa tuohon.

Päivän automuistutus

BMW sponsoroi tämänpäiväistä automuistutusta Tontsalle. Siis mikäli kerkee laittamaan. Aina ei ole Tontsa kerenny pistää ja muistutus on jäänyt merkityksettömäksi. -Mutta ainahan kivojen autojen ja niiden makeiden logojen kuvia on kiva saada blogiin koristamaan sivuja. Nytkin tuossa hienoH BMW logo.

Päivän typy

Tontsallakin oli viimeksi ei valokuva typy, niin nytpä minäkin laitan tollasen tietsikalla animoidun typyn. Voin toki laittaa myös typy extrana jonkun valokuvan, mutta tossa nyt ois tollanen.

...

Mitäs tosta tietsikkapimusta kommentoimaan?

Päivän kappaleen sanoitukset


Highway to Hell

Living easy, livin' free
Season ticket, on a one - way
ride
Asking nothing, leave me be
Taking everything in
my stride
Don't need reason, don't need rhyme
Ain't nothing I would rather do
Going down, party
time
My friends are gonna be there too

I'm
on the highway to hell
Highway to hell
I'm on the
highway to hell
Highway to hell

No stop signs,
speedin' limit
Nobody's gonna slow me down
Like a wheel, gonna spin it
Nobody's gonna mess me
'round
Hey Satan! Paid my dues.
Playin' in a
rockin' band
Hey Mama! Look at me
I'm on my
way to the promise land

I'm on the highway to
hell
Highway to hell
I'm on the highway to
hell
Highway to hell

Dont stop me!

Iau!Iau!yeah

...


Eikös se tänään ole minun vuoro pistää päivän typy?

Khyllähän se on minun vuoroni tänään, juu. Nyt khyl tosin olen koulussa, joten säästän typyn kotiin pantavaksi.

...

Dame Edna tais järkyttyä puheistani jättää typy pantavaksi.

maanantai 8. tammikuuta 2007

Uusi laite siis taas hankittiin <3... =)... B)... :D!


Vikoja khyllä löytyy aika paljon (jotka löytyy uudesta ja vanhasta tutusta blogista ;)... <3... =)... :D, mutta khyllä TOD kelpaa =)...


PS.Ozia vaan kovolle <3... =)... B)... :D!


Voi kehua =), tai haukkua :/... :'(... :D!

Taidan hipsiä tästä nukkumaan


Huomen pitää taas jaksaa herätä kouluun ja muutenkin väsyttää hieman. -Nyt en jaksanu ettiä päivän kuvia ja miniklippejä. Kai nyt yhden päivän pärjää ilman. Huomen sit normaalisti kaikki. Ja erillisinä omina blogauksina typy, mies ja automuistutukset toisin ku tänään. Pikkasen laiskotutti :ashamed:. -Ja oli khyl myös kiire leffaan eli ei ehtiny.

...

Hyvää yötä ja MO!

Päivän kappaleen sanoitukset


Go West

Come on, come on, come on, come on

(Together) We will go our way
(Together) We will leave someday
(Together) Your hand in my hands
(Together) We will make our plans
(Together) We will fly so high
(Together) Tell all our friends goodbye
(Together) We will start life new
(Together) This is what we'll do

(Go West) Life is peaceful there
(Go West) In the open air
(Go West) Where the skies are blue
(Go West) This is what we're gonna do
(Go West, this is what we're gonna do, Go West)

(Together) We will love the beach
(Together) We will learn and teach
(Together) Change our pace of life
(Together) We will work and strive

(I love you) I know you love me
(I want you) How could I disagree?
(So that's why) I make no protest
(When you say) You will do the rest

continued below...


Maanantain typy!

Image Hosted by ImageShack.us

Siinähän se on haarat levällään valmiina toimintaan kuin kunnon huora ikään :P... :D!

Typy,mies ja automuistutus kaikki samassa paketissa

Nyt on sen verran kiire, että pistän typy, mies ja automuistutuksen samaan syssyyn. Se on Matskun vuoro pistaa päivän typy ja Tontsalle noi sen perinteiset päivän miehet ja autot. Semmottis tänään. -Nyt pitää kiiruhtaa, ku oon menos leffaan. Illemmalla pistän sit päivän kuvat ja miniklipit.

...

Joop.

sunnuntai 7. tammikuuta 2007

Ei muuta kuin nukkumaan. -MO!


Viikonloppu on taas ohi ja alkaa taas aikasten nukkumaanmenojen aika, joten eiköhän sit kans mennä nukkumaan ajoissa? -Huomen en tosin ole menos kouluun ku on joku palveluksluokankelpoisuus tarkastus klo 12.00 ja klo 10.15 alkais koulu, en kerkeis pitkään olla, joten olenpa sit menemättä kokonaan.

...

Jepulis jei. Meitsi sanoo hei-hei ja menee tasta nukkumaan. -Se on MO!

Hulkin lupa vielä tarvitaan =)... :/... :'(... :D!



Joo khyllä mä ainakin annan luvan ja eiköhän Hulkkikin :), mutta pitää nyt kuitenkin kysyä :'(... :D, annatko luvan...?


Are u in or out :p... :D?

Sunnuntain typy!



Joo siinäpä se on <3... =)... B), pelistä khyllä :/... :ashamed:... :'(... :D, mutta khyllä kelpaa <3... :/... :'(... :D, samantien voisin lähteä vesipuistoon tai minne tahansa ton kanssa <3... B)... :D! Joo mutta pistimpä ton samalla Snapshottiin =)... B)... :D!


Khyl kelpais =) .. :/... :'(... :D!

Päivän mies vierailee <3... :|... :'(... :D!



Joo tuli sit pientä vaihtelua päivän mieheen kuten näkyy =), mutta TOD viimeistä kertaa :|... :/... :'(... :D, TSII-SUS mikä WEARDO peace of #&%£$!* :|... :D!

>>>>> Stringi Eemeli :o... :x, TSII-SUS :|... :/... :D <<<<<


Hope Hulk's happy :|... :/... :'(... :D!

Päivän miniklip

Tässä nyt ois viel päivän miniklip olkaat hyvät. Se on samalla lisämuistutus Tontsalle päivän typystä.

...

Nyt meitsi siirtyy tästä leffan ääreen. MO!

Päivän kuva

Että kesti löytää hyvä kuva päivän kuvaan, mutta sit vihdoinkin löytyi tollanen just TOD LOiSTavasti sopiva kuva. Siinä Disney Landin Mikki Hiiri maskotti saa fudua munaskuille. *Auts* . Varmaan sattui.
.

Päivän automuistutus

Tontsalle vielä se päivän automuistutus ois tässä, olkaat hyvät. Nyt viel päivän kuva ja miniklip ja sit siirryn katsomaan taas leffaa. Oisko se Rockyn uusintaottelun paikka?

...

Senhän minä katson.