maanantai 2. kesäkuuta 2008

Maanantain typy? :x... :P!

Ööh... Onko päivän mies -sarja tehnyt paluun :o... :D, vai mitä h3lvettiä noi kaikki miehet tekee päivän typy blogauksessa :x?! Varsinkin toi kameraan tuijottava :$, jonka käsi on "vaarallisen alhaalla" :x... :P... :D?!

No kyllähän se onneks tekee vaan sitä mitä arvenlinkin :saint:... :D, nimittäin yrittää peitellä housuihinsa pystyttämäänsä telttaa :whistle:, joka tuli päivän typyn näkemisestä :D! Mä en kyllä mitään teltan pystyttelyäni peittelis B)... :o, koska sen nähtyään typy tarjoutuis ilomielin auttamaan teltan purkamisessa ;)... B)... =)... :D!

1 kommentti:

sh1raz kirjoitti...

Se mitään telttaa peittele B)... :x, vaan käärmeensä (:p... :D) se laittaa/laitto takas :D... :o?!?!? No käärmeensä kun se veti esille niin typy suuntais sitä päin :'(, mutta kun mä taas vedin omani :saint:, niin..., no mähän ton kuvan otin ja mulle se hymyilee mun luona mun anakondalle (:p... :D) B), joten <3..., FUCK YEAH B), joopS :p, EHEHHEEEeeee :D!