sunnuntai 9. lokakuuta 2022

BB; tylsät "jotka ei tule voittamaan"

No nyt saan jotku naisvihaajan syytteet päälleni; pelkkiä naisia! 😱😳😁 No mutta noi nyt on ollu tommosia seinäruusuja - voi olla että leikkaaja ei ole vaan niitten parasta näyttänyt. Mutta kisassa on niin paljon mielenkiintoisia hahmoja, niin väistämättä jotku jää varjoon. Ne nyt sattuu kaikki olemaan naisia, no can do... 😂 Kenestä sitä edes huvittaisi aloittaa?! No kai se on Mia, koska hän pelaa Aleksin (joka on tosiaan yksi suosikkejani, varmaan olen jo monta kertaa maininnut asiasta 😄) kanssa. En nyt tiedä mitä muuta sanoisi - ei oikein ole sanottavaa. Samaan kategoriaan menee; Heidi, Merve, Laura & Salla. Noista ei ole oikein sanottavaa. Tai Laurasta sen verran, että hän on ollut jo kaksi kertaa johtaja (tehtävässä), kolmas kerta olisi mun mielestä liikaa. Ei mitään Lauraa vastaan, mutta pitäähän sitä titteliä mun mielestä muillekin jakaa. Toki, asukkaat on itse äänestänyt asiasta - mitä khyllä ihmettelen?! 😱 Milenasta on myös sanottavaa - tai sen jo sanoin aikasemmin, hän tulee mitä varmemmin tippumaan tänään... Sitten ois vielä Milla?! 😲 Niin että miksi jätin viimeiseksi (😁)?! No hän on parhaimman näköinen - ja aika hoikka. Hoikistahan mä tykkään - kukapa ei!


Joo ei mulla muuta! :'( =D Päivän typyksi voisi Millan laittaa, jos vaan löytyisi kuvia... Ei että olisin etsinyt :whistle: =D Ties vaikka jotain salakuvia olisi! Tai "salakuvia", kamerat kun kokoajan kuvaa. Mutta on varmaan semmoisia mitä ei saisi kuvata/jakaa julkisuuteen, kuten vessakamerat yms... Mutta jos on jotain hyviä kuvia, niitä voi jakaa tänne :saint: B) :P =D

Ei kommentteja: