maanantai 31. heinäkuuta 2023

Päivän leffa + poster(it) + trailer

Tämän tosiaan blogasin "mikä leffa?" aiheella, jota Hulk ei tiennyt mun vaikeista kuvista 😈 No joo, en olisi khyllä itsekään tiennyt - kuten en tiennyt Hulkin tämän päivän "mikä leffa?" -blogausta 😔😓😋😁 Siinä näkyi sentään Christian Bale, mutta en jaksanut alkaa googlettaa... Ehkä jos olisin ollut koneella (kännyllä ei huvita), niin... No joo, turha jossitella 😵 Hävitty mikä hävitty! 😖😓😋😂

En osannut sitten valita, kumman posterin laitan - joten... No mikäs siinä, että laittaa kaksi (2) 😎😎 Voisi jatkossa(kin), vaikka toinen olisi parempi - niin... No "mitä enemmän, sitä enemmän", kolmekaan (3) posteria ei ole mahdottomuus 😇

Zodiac (2007)

7,7 - 4-/5

Mitä itse leffaan? Noh... khyllähän tämän katsoi, mutta aika puuduttava oli 😕 Pisteet khyllä viittaa eri suuntaan, mutta..?! 😨 No voi hyvä leffa olla puuduttavakin, jos se on muuten niin hyvä/erinomainen 😊 No tämä ei nyt ehkä ollut kovin erinomainen, mutta... No parempi kun keskinkertainen. Ostanko kokoelmaani? Noh... En. Digiboxilta siis katsoin, mutta tämä oli liian puuduttava - että ostaisin tämän (ja jaksaisin katsoa monta kertaa...)! Mutta khyllä mä tämän ilmaiseksi huolin (mitäpä en, esim. mulla on jotain ilmaiseksi saatuja Mosku - Lajinsa viimeinen - 2003 ja Ganes - 2007 shittejä...)! Noh, mikäpä ilmainen ei kelpaisi 😍😎 No joo, khyllä mä hylkäsin monta - jos kaikki ottaisin, niin mun kämppähän pursuaisi p@skaa!! 😡😡😓😋😁 Noi nyt kiinnostaa edes jotenkuten, vaikka... No voi olla, etten ikinä katso noita - mutta, ei sitä ikinä tiedä. Kun ne kerran huolin, niin on niissä varmaan jotain toivoa 😇

Mutta pitikö keskittyä johonkin leffaan..?! :x :x Niin... :P :D Zodiac tosiaan, oli se khyllä ihan hyvä leffa :) Mutta kuten sanoin, vain ilmaiseksi se löytää paikkansa mun kokoelmiin... No onhan se nyt digiboxilla, mutta niitä en laske. Muutenhan mulla olis melkein tuhat (1000) leffaa, niin niiden lisäksi mitkä 'oikeasti' omistan... Eli jos saan tämän lahjaksi (synttäri -tai Joulu), niin en mä nyt pahitteeksi panisi :) Mutta mielummin ottaisin jotain muuta, vaikka sitten karkkia. Jota olen tässä khyllä yrittänyt vähentää, tänään en sitä paljoa syönyt :saint: No pullaa tuli syötyä jonku verran, mutta on se parempi kun karkki :) Kait..?! =/ No kai se on se sokerin määrä, pullat olen itse tehnyt - enkä paljoa sitä (sokeria) laittanut, joten... Noh, ei tämä nyt niin tarkkaa ole - kuhan pikkuhiljaa yritän vähentää :)

Ei kommentteja: