maanantai 28. elokuuta 2023

Päivän elokuva ja trailer

Tämän leffan posterin blogasin jo 😇 Ja arvuuttelin "mikä elokuva?" -labelilla. Jääkö tähän mitään sanottavaa?! 😵😓😋😁 No arvostelun voin linkittää, ja ehkä jotain pientä pohtia - mitä arvostelussa en sanonut... Ja nyt 'voi' tehdä sen suomeksi 😊

The Godfather (1972) [mun arvostelu]

Oli khyllä kova leffa, jonka jo tiesin - koska olen nähnyt tämän muutaman kerran... Ja khyllähän nyt kaikki "Kummisetä" -leffan tietää, ainakin jos/kun on vähän perillä elokuvista. En nyt tiedä mitä tähän lisätä, arvostelussa tuli (lähes?) kaikki sanottua... Kova cast khyllä tässä leffassa! 😎

No nyt ei ollut 'perus vauhdikas' trailer, mutta... No enpä tiedä, ei khyllä kovin laadukkaalta leffalta vaikuttanut =/ Varmaan siksi, että tää on tehtyä seiskyt (70) luvulla - jolloin trailereita 'ei osattu' tehdä =( Mutta hyvä leffa - ERITTÄIN!! =) - ei kannata missata huonon/tylsähkön trailerin takia... Kai pitää mainita jotain pisteistä; 9,2/10 (IMDb:ssä)?! =O =O Ei tämä mun mielestä khyllä niin hyvä ole, itse annoin 7,8/10... The Shawshank Redemption taitaa - tai ei vaan taida, vaan... - pitää ekaa paikkaa. Sekään ei mun mielestä khyllä mikään 'maailman paras' leffa ole =/ Mikä sitten olisi?! No Léon on ainakin yksi mun suosikeista, sen arvostelinkin ekana (mun tonne toiseen blogiin...)! Noh, makunsa kaikilla - mutta ei tämä (Kummisetä) mun mielestä ole maineensa arvoinen...

Ei kommentteja: