perjantai 18. elokuuta 2023

Päivän leffa+ poster + trailer (by Tontsa)

Tämänkin Hulk pamautti ilmoille ennen mua... 😓😋😁 No mulla on traileri tässä myös, ja vähän eri poster - vaikka ei paljoa (ole eri, mulla on vaan vähän 'pidempi'...)! Tätä leffaa mä arvuuttelin eilen, minkä Hulk hyvin tiesi 😎 Mutta, kukapa ei tietäisi - jos edes vähän seuraa elokuvia...

Blue Beetle (2023)

🌟🌟🌟+

Khyllähän tämän leffan katsoi, mutta ei tämä mikään paras ollut... Lopusta tuli vähän lisää pisteitä, yleensä se lässähtää (varsinkin nykyajan leffoissa...), mutta tässä se oli ihan hyvä 😊 Olin antamassa vaan tasan kolmea (3) tähteä, ehkä jopa alle - mutta lopun ansiosta tämä saikin vähän yli kolme (3) tähteä. Se on ihan hyvä arvosana 😇 Ei kait muuta, kun traileriin...

No nyt oli varsin näyttävä trailer B) Ehkä jopa liian hiAno?! :x :x No khyllä joku neljän (4) tähden - tai yli, leffa ansaitsi tämmöisen (trailerin), mutta hädin tuskin kolmen (3) tähden ei... Tai voihan vaikka kahden (2) tähden leffalla olla hiAno trailer, mutta... No se ei ansaitse sitä, ainakaan mun mielestä. Mutta, no ihan hyvä leffa tämä oli - ehkä tämä jopa ansaitsee ton hiAnon vauhdikkaan trailerin :) Khyllä tätä voi ehkä jopa suositella, mutta jos malttaa mielensä - niin ehkä striimaus palvelusta katsoo tämän, tai ostaa halpis leffana...

Ei kommentteja: