tiistai 19. syyskuuta 2023

Huomisen ruoka ostosten esittely

Aikasemmin puhuin, että mulla on ainekset huomiseen ruokaan - ja tässä ne on 😇😋 Linkitin samalla tämän päivän ostokset, josta nämä khyllä jo näki... Samaa kuvaa tässä(kin) käytän, huomenna otan eri kuvan keittiössä. Vaikka olen ne jo tänään (kohta) esitellyt, mutta onhan se perinne ottaa kuva aineksista keittiössä 😍😎

Valio Hyvä Suomalainen Arki Ruokakerma 10% (2dl 0,59e), Kariniemen Kananpojan Kolme pippuria fileesuikale (450g 3,50e) ja pesty kiinteä peruna 3 kpl (402g - 0,95e/kg 0,38e), sekä ehkä otan saman juoman huomiselle - kun tänään, eli; Kotimaista Laktoositon kevyt maito juoma (1L 1,25e).


Tai ehkä huomenna repäisen, ja juon taas limua/energia juomaa =) :P Tai taas ja "taas", kokoajanhan olen niitä tässä kitannut - vaikka olen yrittänyt vähentää =/ Noooh, kuten olen todennut; "pikku hiljaa" :)

Ei kommentteja: