sunnuntai 2. maaliskuuta 2025

Päivän "iltapala" ruoka

Ruokaa jäi
Yli
Joten
...loppu on selvää!

Ihan hyvä toi keksi-paketti. En edes tiennyt, että tommoista on. Noh, nyt tiedän - ja toivottavasti joku muu(kin) tietää. Ja ostaa tämän, koska se on hyvä :-)

Päivän ruoka + extra EXTRA juoma

Sunnuntai saunaillan ruokapöydässä oli tarjolla tollasia maukkaita lihapyöryköitä.
Mainostan vaikka ite en maistanut..., mutta siinä kaurismakkaroita. Nyt en jaksa selostaa miksi ei tullut maistettua. 
Siinä perunasalaattia. 
Ja siinä kaikkea yllä👆 mainittua (paitsi makkarat) lautasella tarjottuna valmiina syötäväksi. 
Ruokajuomaksi otin lasillisen valkoviiniä. Khylä kelpas. 

Kahvin kera...

Khyl kelpaa

Kahvi ei vaan näy, pelkkä (tyhjä?)kuppi. Noh, voin TODeta - että kahvia on/oli siellä. Ja oli hyvää :-)

Päivän jälkiruoka

Ihan kelpo,
vähän pimeä
No nyt saa selvää

Hyvä (dessert-)Meal! :-) :P Mutta, no taas(!) se kahvi puuttuu...

Päivän ruoka

Siinä se seisoo
Lihapullia tosin,
näiden höysteiden
kera
Siinä kaatuu
Coke

Varsin onnistunut Meal! Onko minun pöperöt ikinä epäonnistuneet? Ei.

Ruoka ostosten esittely

Oikein herQ luvassa,
mutta mikä..?

No aika helppo arvata :-) En anna vihjeitä [...lihapull(i)a?]!

Päivän "xtra" kuva

Mitäpä tähän lisäämään, muuta kun...

h3h

Päivän "alkupala" jälkiruoka + extra juoma

Jälkiruoan kävin hakemassa puolestani Jätkäsaaren R-Kioskilta. Otin tollasen Milk Chocolate Muffinssin ja Dumle Corn Cakesin. Nyt jäi ottamatta kuva avatuista pakkauksista. 
Juomaksi otin Ärrä-kahvin kaakaon kera. Kelpo alkupala setti.

Päivän "alkupala" juoma(t)

Sieltä Ruoholahden R-Kioskilta ostin alkupala juomaksi tollasen ED-Energy Drink Dragonfruit juoman.
Kippis sunnuntaille. 
Ja sitten vielä se hörppykuva. 
Kampin R-Kioskilta ostin puolestani tollasen Battery Whirl Blue Raspberry juoman.
Kippis tulevalle sunnuntai saunaillalle jota kohti olen matkaamassa.
Ja sitten tottakai vielä se hörppykuva.

Päivän "alkupala" ruoka (by Hulk)

Kävinpä nauttimassa pienet alkupalat Ruoholahden R-Kioskissa missä otin tollasen setin: -Ärrä-slidereitä kolme eri makua - Kinkku - BBQ -ja Ranch -ja kaksi Taquitosia.
Söin ne esittelemässäni järjestyksessä - siinä ekana se Kinkku slider. 
Seuraavana vedin huiviin sen BBQ-sliderin...
...-ja sitten viimeisenä vielä se Ranch slider. Kelpo pikku alkupala. 

Päivän kuva

Tommoinen :-dd :P

Päivän "alkupala" ruoka

Khyl kelpaa :-) :P

Juusto-patongiin päädyttiin taas, on se hyvää

lauantai 1. maaliskuuta 2025

Päivän "iltapala" jälkiruoka

Ihan, hyvä. Setti! :-) :P

Päivän "iltapala" ruoka

Olisi toki voinut
blogata yhdessä
(Jälkiruuan kanssa)

Mutta, kertyypä blogauksia 8-] Hulk juuri sattumoisin blogasi "777" -blogauksen (kova tahti:S@int:

Päivän "The Brutalist" trailer & poster

Hulk tästä jo blogaisi,
ja...
No päällimmäisenä
on khyllä toi
"3h 34min"
-kesto
=Xxx
No, kahvia vaan
koneeseen/termariin
(niinQ jossain
blogauksessa sanoin)
Mitä itse leffaan?
Noh, khyllähän se
ihan hyvältä näyttää.
En kai muuten
sitä menisi(!)?
Toki, aika 'tylsähkön'
oloinen - mutta ne on
alkanut uppoamaan.
En mä mitään
rymistelyjä
jaksa
(mitä nyt välillä,
varsinkin kotona
-painottaen sanaa
"ilmaiseksi").

Mutta, ihan innolla
-vai 'kauhulla'
odotan tätä

Teatterissa on välillä kiva istua pidempi(kin) aika (varsinkin jos on laatu-penkit, kuten LUXE)! Toki siihen vaikuttaa leffan hyvyys, jos se on puuduttava sysi-p@ska, niin... Ja, saa nauttia rauhassa eväistä. Eikä aina siinä 'n. 1t 45min' ahmia. Toki, yleensä on jo ihan täynnä siinä tunnin kohdalla - mutta... No khyllä se nälkä sieltä uudestaan tulee, ja kahvia voi hörppiä tuntikaupalla :S@int: Innolla odotan, TOD..!! =)

Trailer (2025) lista tehty :S@int:

Lista tosiaan
Siirsin sen
tammikuun loppuun,
 että sen löytää
sieltä helposti
(klikkaa vaan
niin se on ylin)
Into tehdä tämä
lista
(muuten-KIN, kun
että se oli mielessä)?
noh

Mulla on mielessä blogata yksi trailer, joten eiköhän mennä siihen sitten seuraavaksi :-)

Hulksterin ostamat hiAnot; Northern Lights shottilasit

Hulk näistä blogasi
jo pariin otteeseen
&
On varsin tyylikkäät
'mukit'
me likes,
ME LIKES A LOT..!!
=) 8-]

Tässä on vaan yksi ikävä - tai "ikävä", puoli(?)! =Xxx No juominen voi lisääntyä =/ Noh, mulla se on (aina!?) ollut niin pientä - että... Ja eikö sitä suositella "yksi (1) punaviini-lasi päivässä". No, siihen litkuun en koske - mutta Salmarit & FireBall kumppaneineen menee. Ja oma vika se on, jos juo 'liikaa'. Ei missään nimessä näiden shottilasien, puhumattakaan että olisi Hulkin vika.
TOD hiAno ele..!! :S@int:

Päivän ruoka

Siinä se seisoo,
ja...

No nälkä jo vähän on, melkein jo heti syömisen jälkeen =/ Ei näitä khyllä kahta (2) paketttia olisi mennyt - siis mahtunut ehkä(!) olisi, mutta tämä on niin pahaa :-( Noh, popsin jotain 'pähkinöitä' (sipsiä lähinnä, ja jotain keksejä). Khyllä tämä välillä menee, mutta EI TODellakaan viikottain... :|

777. blogaus

Ja tässä on 777. blogaus🤩. On meillä melkoinen tahti😎 - FUCK YEAH...!!!!1111

Päivän tekoälyvideo

Tekoälyvideoissa jatkan -"ruined by AI" -teemalla ja nyt kyytiä saa Indiana Jones. Alla👇 video olkaa hyvät...

...

Ruoka ostos... ostoksen esittely

No nyt on köyhää...
=/
Tai ei tämä nyt
Ilmainen ollut,
mutta ravinto-arvoltaan
:-(
Tai ei kai sillä väliä,
mutta maku
& täyttävyys.
Kummassakin tämä
on ala-arvoinen.
Tai maku nyt
jotenkuten
(en kai tätä
muuten ostaisi),
mutta

No nälkää tämä ei oikein pidä :| Pitää syödä tukeva iltapala, tai popsia kaikenlaista päivän mittaan. Miksi sitten ostin? No sen 'kuuluisan' vaihtelun vuoksi. Khyllä tämä alas menee, se ei ole ongelma. Mutta...

Päivän tekoälykuva(t)

Taas tuli vastaan hauska Hulk teemainen tekoälykuvasarja. Nyt tekoälyllä on luotu tunnetuista piirroshahmoista Hulkkeja. Siinä Paavo Pesusienestä tuttu Patrick Star Hulkkina.
Ja siinä puolestaan Dreamworksin Shrek Hulkkina.
Ja tässä Hessu Hopo Marvelin vihreänä lihaskimmpuna.
Ja siinä vielä toinen koirahahmo Hulkkina nimittäin itse Scooby-Doo. Varsin hupaisa kuvasarja. Hulk approves😎👍.

Ennen leffaa making of dokumentti

Voisin tämän kuiseen Jurassic Marathoniin lisätä making of dokumentin katsomisen ennen elokuvaa. Harmi vain tämä onnistuu vain kolmen ensimmäisen leffan kohdalla kun Jurassic World elokuvissa ei missään niistä sisälly making of dokumenttia extroissa. Mutta tohon alas👇 vielä linkkiä.

The Making of Jurassic Park 

Päivän kuva

Tämä on klassikko,
ja on ehkä(?)
ollut jo
Täällä

Mutta on niitä muita(kin) kuvia varmaan(?) ollut. Nämä toimii vähän 'muistutuksena', klassikot toimii aina - ne on; Ikuisia! =D Jos jotain nettiin laitat, niin... Olisi voinut toki 'paremman' kuvan kaivaa, kuvasuhde on vähän vinksallaan =/ Mutta idea tulee selväksi, joten...

Päivän "shotti" juoma(t)

Otetaanpa pienet shotit lauantain kunniaksi. Toisessa shottilasissa on Skittles & Malibu rommi sekoitusta ja toisessa sitä Werther's Original & Koskenkorva sekoitusta. 

Päivän "Jurassic Marathon, osa 3" leffa

Aika käynnistää vuoden kolmas Jurassic Marathon. Pitää aina kehitellä uusi kuva näihin blogauksiin ja tälläkertaa käytän kuvakaappausta elokuvan alkutekstistä. Nyt kun tämäkin tuli selvitettyä niin eiköhän pistetä linkkiä vaan tohon alas👇 ja sitten aloitetaan leffan katsominen. 

YoJTrdM: Jurassic Park 

Päivän poster + trailer

Harvinainen ilmiö että kotimainen elokuva herättää kiinnostusta. Mutta nyt niin pääsi käymään tämän elokuvan kohdalla. Näyttää nimittäin TODella lupaavalta. Mahtavan näköinen juliste siinä yllä👆 -ja heti tohon alas👇 -pistän vielä elokuvan trailerin joka myöskin kyllä teki melkoisen vaikutuksen. Kyseessä on kotimainen fantasiaelokuva - Kalevala: Kullervon tarina. Nyt sen trailerin pariin.

...

Maaliskuu/2025 typy(t)

Taas jouduin ottamaan typykuvat eri kalenterista..., mutta väliäkös tuolla - kunhan on vuoden 2025 kalenteri. Siinä 2025 Babes kalenterin kansikuvatypy....
...-ja siinä samaisen kalenterin maaliskuun typy.