torstai 31. heinäkuuta 2014

Kaverin mökille rapujuhlan viettoon

Jep -huomenna ei tosiaan kerkiä blogailla -sillä aamusta olisi muuta menoa -ja illempana olisi sitten lähtö kaverin mökille viettämään rapujuhlia. -Mutta huomenna tosiaan sitten pongahtelee niitä. -Blogauksia.

Ajoitettu on

Pistinpä huomiset blogaukset ajoitettuna pongahtamaan -kun en huomenna niitä pääse blogaamaan kun hieman muita kiireitä. -Mitä kiireitä -siitä erillinen blogaus.

tiistai 29. heinäkuuta 2014

Music & Lyrics

That's a Moron

When the spoon of some guy's coffee pokes in his eye
-That's a moron!
If their car hit a pole 'cause they set "cruise control"
-That's a moron!
If they keep secrets back from the girls at the bank
cause they're tellers...
If they go get two friends for a job, 'cause it says
"For Tree Fellers"...

If they've ever been scored for a darwin award
-That's a moron!
Does the technician grin 'cause it wasn't plugged in?
Then they're dumb...
Say "Saddam is the man", or a Taliban fan?
There's a war on...
Think your god is impressed with a bomb on your chest?
-That's a moron!
That's a moron! That's a moron!
Stupid fella...

Someone gets a headache upon finding the rake?
-That's a moron!
If their joke reportoire is what's stuck on their car
Then they're dumb...
Put some made up gold plates in the bible's own place?
They're a mormon..
Daydream the whole day long rhyming words for this song?
That's a moron! (What a moron!)
That's a moron!
...
...
Ihan väärät sanoitukset mitä tossa videolla lauletaan. -Mutta menkoot.

sunnuntai 27. heinäkuuta 2014

Päivän taidekuva 5/5

Tämänkertainen dinosaurus on nimeltä Pachycephalosaurus ja täytyy sanoa -että nyt ei ole kyllä parhaimmasta päästä. -Mutta kelvatkoon nyt tollasena. -Tämä olikin sitten viimeinen näitä vegesauruksia. -Pitää kattoa milloinka jaksaisi lähteä muokkaamaan samanlaista yhteiskuvaa kuin niille lihansyöjäsauruksille.

Violette

Violette

Tämä puolestaan ei houkuttele juuri ollenkaan -joten ei muuta kuin -"ei kiitos" -ja tässä olikin kaikki perjantaiset ensi-illat.

The Salvation

The Salvation

Kyllähän tätäkin voisi harkita -aina westernit kelpaa -varsinkin kiehtovilla näyttelijöillä höystettynä. -Tähän tuskin löytyy montaa innostunutta lähtemään mukaan -joten yksi sitten joku päivä.

Deliver us from Evil

Deliver us from Evil

Tätä voisi harkita menevänsä ihan teattereihin asti kattomaan. -Voisi jopa yrittää kerätä isomman porukan kauhuleffoista innostuneita mukaan kattomaan tota.

Lentsikat 2: Pelastajat

Lentsikat 2: Pelastajat

Tän voisi säästää DVD:lle sillä jäi se edellinenkin osa näkemättä teattereista. -Saletisti tulee joku tuplajulkaisu -joten taidan odotella mieluummin sen ilmestymistä kauppoihin. -Ja tarjoukseen.

Perjantaiset ensi-illat

Mitäs leffoja tuli oikein ensi-iltaan nyt menneenä perjantaina...? -Ainakin kaksi ihan mielenkiintoista. -Mitkä -se selviää esittelyissä. -Alla otsikot...
...
  • Lentsikat 2: Pelastajat
  • Deliver Us from Evil
  • The Salvation
  • Violette

lauantai 26. heinäkuuta 2014

Linnanmäki tarina: Päivän video

Lintsi-tarina huipentuu kuvaamaani videoon jonka latasin YouTubeen nimellä -Enjoying the ride -FAIL!!!!! -Nähtyänne videon ymmärrätte varmaan miksi FAIL. -Alla video -olkaa hyvät...
...

Linnanmäki tarina: Poseerausta pellen kaa

Lntsillä pyöri Linnanmäen maskottipelle -joten olihan sitä päästävä poseeraamaan sen kanssa. -Aina maskottien kanssa pitää poseerata.

Linnanmäki tarina: Mustekala

Tää on kyllä yksi Lintsin klassikkolaitteista. -Aivan huippu -Mustekala. -Harmi kun en saanut kuvattua videota tän laitteen kyydistä. -Mutta eräästä toisesta klassikkolaitteesta sen sijaan sain. -Mutta siitä sitten enempi myöhemmin ;)...:)...

Linnanmäki tarina: Peili selfie

Lintsillä kun on niitä hassuja peilejä jotka näyttävät hassuja muotoja jne.. -niin oli sitten sellaisessa otettava tollanen peili selfie -ja ihan hauska otos tulikin. -Ties kuinka monennen yrittämisen jälkeen.

Linnanmäki tarina: Lintsiburger

 Sitten oli välillä käytävä syömässä -ja mikäs sen parempi mesta kuin Lintsiburgeri. -Siinä minun (Hulk) ateriani.
 Tontsa nautti ateriastaan tyynenä -kun taas...
 ...-itelläni meni hieman överiksi. -Innostuin ehkä hieman liikaa burgeristani.
Ai hieman liikaa...? -Korjaan; -älyttömän paljon liikaa vedin yli innostukseni herkullisesta burgerista.

Linnanmäki tarina: Hurjakuru

Helteellä oli hyvä mennä Hurjakuruun saamaan hieman viileää vettä päällensä. -On kyllä hieno tuo vesiputous laitteen loppukohdassa.

Linnanmäki tarina: Autorata

 Seuraavana vuorossa autorata jossa joka kierroksen alussa kuulutetaan ettei saisi törmäillä ajokeilla.
 Ja p#skat -mähän törmäilen saattana -bwahahahahahahahahaaaaa :D...:p...:)...
Tontsa oli poliisiauton ratissa. -Takaa-ajo alkakoon.

Linnanmäki tarina: Kirnu

Seuraava laite olikin sitten Kirnu joka on kyllä aivan hullu laite. -Mutta siksi juuri tosi huippu laite. -Me likes alot 8)...:saint:...=)...:)...!!!!!!!11111

Linnanmäki tarina: Cotton candy

Kingin jälkeen oli saatava hattara -joten sellainen piti sitten käydä ostamassa. -Ja hyvältä näytti maistuvan.

Linnanmäki tarina: Kingi

 Lintsille päästyämme heti ekana piti korkata uutuuslaite Kingi. -Siinä laitteen näyttävä sisäänkäynti.
Sisäänkäynnin suuaukolla oli tollanen puinen valtaistuin missä oli sitten PAkKO ottaa tollanen poseerauskuva. -Mitä laitteeseen -oli kyllä ihan kelpo kokemus. -Mahtavat näkymät ainakin kaupungin yli.

Linnanmäki tarina

Tänään tuli Tontsan kaa käytyä Linnanmäellä ja sielä tuli totta kai sitten räpsittyä kuvia jonkin verran. -Sen verran -että saan niistä jonkin sortin tarinan seuraavin otsikoin...
...
  • Linnanmäki tarina: Kingi
  • Linnanmäki tarina: Cotton candy
  • Linnanmäki tarina: Kirnu
  • Linnanmäki tarina: Autorata
  • Linnanmäki tarina: Hurjakuru
  • Linnanmäki tarina: Lintsiburger
  • Linnanmäki tarina: Peili selfie
  • Linnanmäki tarina: Mustekala
  • Linnanmäki tarina: Poseerausta pellen kaa
  • Linnanmäki tarina: Päivän video