Siinä olis kyllä minulle (Hulk) sopivat lenkkarit. -TODellakin kehtaisin liikkua tollaset jalassa B)...:saint:...:)... -Mutta taitaa -ja siltä kyllä näyttääkin -että on lapsille suunnitellut kengät. -Alhaalla vielä kuvat eri kulmista.
MatoApina = Matsku84, Tontsa84 ja Jaakko "Hulk" Apina (ei oikea sukunimi :D)!
Siinä olis kyllä minulle (Hulk) sopivat lenkkarit. -TODellakin kehtaisin liikkua tollaset jalassa B)...:saint:...:)... -Mutta taitaa -ja siltä kyllä näyttääkin -että on lapsille suunnitellut kengät. -Alhaalla vielä kuvat eri kulmista.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti