sunnuntai 22. lokakuuta 2023

Oikea vastaus eiliseen "mikÀ paikka?" visaan

Hulk ei sitten tiennyt eilen, vaikka kahteen kertaan arvuuttelin 😇😖😓😋😁 No joo, aika vaikea tietÀÀ - kun se ei ole hĂ€nen mikÀÀn kantapaikka, jossa kĂ€y vielĂ€ tosi harvoin... 😕 Annoin vielĂ€ 'suullisen' lisĂ€vihjeen, ettĂ€ me ollaan Hulkin kanssa kĂ€yty siellĂ€ hakemassa pizzat.

Lauantai 21. lokakuuta 2023 - MikÀ paikka?

Lauantai 21. lokakuuta 2023 - MikÀ paikka? (kokokuva ja lisÀvihje)

Mutta joo, ymmĂ€rrĂ€n ettĂ€ oli vaikea - en mĂ€(kÀÀn) mitÀÀn Hulkin kantapaikkaa tietĂ€isi đŸ˜”đŸ˜“đŸ˜‹đŸ˜‚ MikĂ€ on sitten kyseinen paikka? Noh...

No sehÀn oli/on Sturen Express Pizzeria, sieltÀ saa hyvÀÀ pizzaa - ja kebabia... =) :P Ja, noh... muuta en olekkaan tilannut sieltÀ, pitÀisi ehkÀ tutustua muihin(kin) vaihtoehtoihin :) Katsotaan, olisiko seuraava "visa" helpompi :saint: TÀnÀÀn olisin voinut HesestÀ ottaa kuvan, eipÀ tullut mieleen =/ itQ :'( joopS :P EHEHHEHEEeeeeeee :D

Ei kommentteja: