perjantai 20. lokakuuta 2023

Päivän elokuva + poster + trailer


Hulk tämän blogasikin jo 😇 Ja pamautti mahtavat 4 ja puol (🌟🌟🌟🌟½) tähteä, itse annoin "vaan" tasan neljä (🌟🌟🌟🌟)! Oli khyllä erinomainen elokuva, ja hyvin eteni ja piti mielenkiinnon yllä - vaikka olikin yli kolme (3) tuntinen 😵 Elokuva vaan kaipasi - niin mun mielestä, jotain pahista! 😕 Alku oli aika hidasta, puuduttavaa ja tylsää - vaikka laatu elokuvalta tämä vaikutti, ja sitä tämä khyllä olikin 😊 Noh, sitten tuli poliisit mukaan kuvioihin - ne toimi vähän "pahiksina" 😈 Kunnes poliisit - tietysti, alkoi vaikuttaa - ja olikin, hyviksiä. Ja tämän leffat tähdet osoittautui, noh, kusipäiksi. Alussa sitä vähän 'piiloteltiin', ihan tarkoituksella - ja hyvä niin, pysyi jännitys elokuvassa.


🌟🌟🌟🌟

Vaikka tosiaan se oli vähän "tylsää" 😑 Mutta, niinhän se on monen leffan kohdalla - alku on vähän mitä on... Noh, onhan niitä poikkeuksia - mutta eiköhän nämä aika samalla 'muotti kaavalla' tehdä. Mikä on myös vähän "tylsää", yritettäsiin nyt jotain omaperäistä tehdä. Toki, poikkeuksia löytyy - vaikka kuinka paljon. Mutta ne, ainakin osa - on jotain taide/"outoa" elokuvia, mitkä ei mua kiinnosta...

Eli, itseään vaan saa syyttää, jos valittaa leffojen "samankaltaisuudesta" 😔 Mutta, aina saa valittaa - kuka sen estää... Kuunteleeko sitä "natinaa" kukaan, niin... 😓😋😁

Mutta, eiköhän mennä itse traileriin 🎬 Mikä on varmaan laadukas, ehkä vähän tylsä?! 😖 - mutta... No en ole siis katsonut sitä vielä, eiköhän katsota ja sanota mielipide ilmoille 😎


Noh, olihan se ihan laadukas trailer - ja ihan vauhdikas :) Mitä itse näyttelijöihin, ihan laadukasta työskentelyä - varsinkin Leolta =) Mutta, no en mä muille mitään Oscareita jakaisi - ei ne niin hyviä olleet =/ Vähän sama kun Joker (2019), mun mielestä Robert De Niro oli ihan turha siinä :| Tai ei nyt "turha" ollut, mutta ei khyllä mitään Oscar kamaa ollut - kuten ei tässä(kään...)! Se ('deniro') on siis saanut kehuja noista, mä en khyllä ymmärrä... Hulkkikin antaisi Oscarin?! =O No mä en, en tälle - enkä Brendan Fraserille =( Siis, khyllä mä niistä tykkään - varsinkin "vanhoissa" leffoissa =) Mutta näissä uusissa, pelkässä sivuosassa - ei pahemmin kiinnosta...

Ei kommentteja: