torstai 2. marraskuuta 2023

Päivän leffa + poster + trailer

Nyt on sitten "Blade" trilogia katsottu, ihan kovaa settiä 😎 Kolmonen oli sitten(kin) parempi, kun kakkonen - mutta ygönen on se paras 😍 Kai sitten linkitän kaikki arvostelut tähän 😇

Blade (1998) [mun arvostelu] 🌟🌟🌟🌟(7,5)

Blade II (2002) [mun arvostelu] 🌟🌟🌟½ (7,1)

Blade: Trinity (2004) [mun arvostelu] 🌟🌟🌟½ (7,2)

Oli khyllä tosiaan kova setti 😊 Kolmonen nyt oli ehkä 'tyhmin', mutta... No se oli ihan viihdyttävä, ja siinä oli paljon tähtiä - niin se oli hitusen kakkosta parempi (ei khyllä paljoa...) 😈

Joo, ei kai sitten muuta kun uutta 'moniosaista' putkea arvostelun kera kohti :) Tai, mulla ei khyllä nyt ole mielessä mitään - ihan yksiosaisia vaan =/ itQ :'( joopS :P EHHEHEEEeeeee :D Tai Top Gun on mielessä, niitähän on kaksi (2) osaa =) Ja khyllähän mä voisin 'keksiä' vaikka mitä, esim. Jurassic Park/World, Terminator, Matrix, LotR, yms... Mutta, en nyt ala 'väkisin', heti vaan jos tulee inspis - niin sitten... Mutta "huippu ase(et)" voisi seuraavaksi :saint:

Ei kommentteja: