torstai 23. marraskuuta 2023

Päivän makee kuva (+BF ostokset)

Sieltäpä se mun odottama tuoli vihdoin saapui, varsin hiAno - ja magee 😍😎 Blogasinkin siitä jo mun toiseen blogiin...

Saipa eloa siihen(kin) blogiin 😇 Ja kotiinkin tuli "eloa", kun joutui kasaamaan ton hirviön 😨😖😓😋😁 Onneksi mulla tosiaan on kokemusta näiden kasaamisesta 😊 Ei nyt juuri tämän kyseisen mallin, mutta aika samanlaisia nämä kaikki on 😈

Näitä ostoksia mä aikaisemmin piilottelin... Siinäpä ne komeilee 😍😎 Melkein saisi jonku "päivän leffa" labelin, tai jonku uuden - esim. "päivän leffa ostokset". Mutta, ehkä pidetään erillään, Hulkilla on toinen oma blogi - niinQ mulla(kin) on (aika monta itseasiassa...)! 😇 Sieltä näiden esittely(t) löytyy, linkitän nyt uudestaan - kerta kiellon päälle...


Että sellaista, ihan kiva oli saada "sälää" =) Varsinkin tämä (hieronta)tuoli, aivan mahtava! B) Mutta, kyllästyykö vaan tähän? No takuulla... =( Mutta, sitten pitää vaan taukoa :) Ja kauan tämä kestää, niin että pysyy ehjänä - vähän halpis kun tämä oli =/ itQ :'( Noh, tuolina tämän pitäisi varmaan kestää monia vuosia - mutta hieronta puolesta en tosiaankaan tiedä... Mutta, nyt olen ainakin tyytyväinen - se on tärkeintä! :saint:

Ei kommentteja: