sunnuntai 17. joulukuuta 2023

Nyt alkaa menemään yli...

Otsikko on vähän "epäselvä", ja negatiivinen - mutta... No pureudutaan siihen tarkemmin tässä blogauksessa, tietenkin...

Ensiksi linkitän unohtuneen eilisen luukun, josta Hulk onneksi muistutti 😊 Olisin mä sen tänään jo muistanut, kun blogasin tämän päivän luukun - mutta... jepS! 😋😁

Lauantai 16. joulukuuta 2023 - Joulukalenteri, luukku 16.

Mutta mikä menee yli..?! No toi "Hulkin blogaus" 😨😨 Ei se, että hän muistutti luukun unohduksesta - mutta... No nyt vähän kiusottelen, saapi vähän "jännitystä & särmää" tämä blogaus 😎😱😓😋😂

Niin, se on nimittäin toi näetkö naamoja? -blogaus 😵😵 No ihan selvästi se on photoshopattu 😡😡 Tai siinä ei olisi mitään vikaa, niin jos ihminen sen olisi tehnyt - mutta...

No kaiken takana on ilki-kavala "tekoäly" 😡😡

Mä en ole koskaan tykännyt "sen kaltaisista", ne vaan... Noh, mun mielestä maailmanloppu lähenee noiden myötä - jos vähän "liiotellaan"...

Lähinnä viittaan robotteihin, jotka kehittyy kokoajan... Terminator 'la Skynet ei ole mikään mahdottomuus, ainakaan mun mielestä...

Ja tätä vahvisti, juuri uutinen jonka luin; tekoälyllä luotiin alastonkuvia ja kiusattiin/kiristettiin uhreja... Luin ton uutisen vaan nopeasti, eli kovin varma en ole siitä - että onko se totta, vai jopa itse tekoälyn tekemä...

Ei hyvältä näytä 😡😡

Rikolliset on varmaan ihan onneissaan, vielä kun noi kehittyy entistä paremmiksi...

Toi Hulkin blogaaama naama nyt on aika naurettava, mutta kymmenen (10) vuoden päästä asia on jo ihan eri...

Mäkin olen jotain noita blogannut, selvästi khyllä näkee - että ne on ihan feikkejä... Ja paljon alaston/vähäpukeisia julkkis kuvia on tullut vastaan, joista paistaa selvästi... Noh, paska-puhe! 😡😡


Mutta antaa mun sanoa, jonka jo totesin - hyvää tästä ei seuraa... Toki, aina on hyvää - ja huonoa. Mutta se huono on yleensä "tämmöisissä" niin huono, että mielummin tämmöisen paskan voisi jättää kokonaan tekemättä. Anna mun sanoa...

Ei kommentteja: