Jahas
Oli viiden (vai kolmen, mikä lie...) tähden ateria, mutta silti tämmöistä moskaa syön(..!)? Noh, ei sillä nyt koko päivää pärjää - varsinkin kun se oli niin aikasin. Noh, jos on nälkä - niin syö.Ei, sen. Kummempaa! :-)
MatoApina = Matsku84, Tontsa84 ja Jaakko "Hulk" Apina (ei oikea sukunimi :D)!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti