Ruokajuomaksi lähti tuo Tropicana twister tölkki ja Schweppes pullo.
Jälkiruoaksi lähti tuo Pirkka Minidonitsi pakkaus. Tuo O'boy portion pakkaus on osa jälkiruokaa.
Lisäksi kuvassa näkyy pullo Leijona viinaa minkä kävin poimimassa Kampin Alkosta.
MatoApina = Matsku84, Tontsa84 ja Jaakko "Hulk" Apina (ei oikea sukunimi :D)!
Ruokajuomaksi lähti tuo Tropicana twister tölkki ja Schweppes pullo.
Jälkiruoaksi lähti tuo Pirkka Minidonitsi pakkaus. Tuo O'boy portion pakkaus on osa jälkiruokaa.
Lisäksi kuvassa näkyy pullo Leijona viinaa minkä kävin poimimassa Kampin Alkosta.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti