lauantai 6. joulukuuta 2025
Extra "Glögi kylmänä" juoma
Otin lisää Glögiä..., mutta nyt kylmänä jotta sain otettua sen hörppykuvan mikä ei kuuman Glögin kanssa onnistunut. Khylä se kylmänäkin kelpaa - TOD.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
MatoApina = Matsku84, Tontsa84 ja Jaakko "Hulk" Apina (ei oikea sukunimi :D)!
1 kommentti:
Täällä juodaan Mojito glögiä.
Se on hyvää.
Lähetä kommentti