Jahas
Pimeää on/oli
(ylhäällä,
ei alhaalla)
Mitä itse herQ(.)? Kuka voi sanoa "E.I." suklaalevylle, varsinkaan Fazerin? No joo, jos maku ei miellytä (esim. joku Vadelma, minua siis ei toi yhtään nappaa).On, tämä. Kuninkaiden!
MatoApina = Matsku84, Tontsa84 ja Jaakko "Hulk" Apina (ei oikea sukunimi :D)!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti