Otinpa leffaevääksi popparit. Tosiaan otin. Siinä ne oli kassalle jäänyt joltain joten nappasinpa ne mukaani. Onko huono omatunto? Ei. Tekisinkö uudestaan. Kerta riittää.
perjantai 5. joulukuuta 2025
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
MatoApina = Matsku84, Tontsa84 ja Jaakko "Hulk" Apina (ei oikea sukunimi :D)!
3 kommenttia:
Eli henkilökunta ei pyytänyt maksua tästä? Ehkä se joka oli jättänyt ne siihen oli joko unohtanut ne tai halusi hyvää mieltä jollekin joka löytää sen. :?
Kaippa jotain juomaakin oli myös messissä... :)
Nyt en ottanut juomia
Lähetä kommentti