Vaikka "tätä"
(Pasta 'la Bolognese)
syön ahkeraan
Niin, kuten olen TODennut; Kuninkaiden ruokaa..!! *SYDÄN* *slurps* Ei taida eiliset coken jämät riittää, jos se edes on juotavaa...
MatoApina = Matsku84, Tontsa84 ja Jaakko "Hulk" Apina (ei oikea sukunimi :D)!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti