Tuli poikettua ☆hello☆ America kaupassa missä oli tarjouksessa mentos Berry Mix juomis 3 kpl 2€. Siinä eka tölkki ja voin jo tässä sanoa että join ne kaksi muutakin tölkkiä. Otin vaan tästä ekasta tölkistä ne kuvat (kippistelyhörppy).
perjantai 26. kesäkuuta 2026
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti