Sinne männ'
Oli khyllä hyvä setti! :-) Pitää useammin, niin tehdä myös vaan itselleen ~ vaikka... No tästä piisaa helposti kahdelle, jopa kolmelle (kun lisää aineita). Noh, huomenna pitäisi mennä loput - lauantaina en syö yhtään (edes iltapalaksi).
torstai 25. kesäkuuta 2026
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti