Latasin tämän ikivanhan Paint töherrykseni ChatGPT:hen ja pyysin siitö realistisempaa.
Ja siinä lopputulos. Näiden kuvien saattelemana nukkumaan. Ei muuta kuin ~ hyvää yötä ja MO!
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Hyvänyön blogaus 2026. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Hyvänyön blogaus 2026. Näytä kaikki tekstit
tiistai 9. kesäkuuta 2026
lauantai 30. toukokuuta 2026
Hyvänyön blogaus
Nyt kelpaa mennä nukkumaan kun illan peli päättyi noin hyvin Suomelle🇫🇮. Ei muuta kuin ~ hyvää yötä ja MO!
tiistai 12. toukokuuta 2026
perjantai 8. toukokuuta 2026
Hyvänyön blogaus (tekoälykuva by ChatGPT)
Pyysin ChatGPT:ltä hölmöllä tavalla hauskaa hyvänyön toivotus kuvaa ja varsin hupaisan😁 kuvan se loihtikin.
Ei muuta kuin ~ hyvää yötä ja MO!
maanantai 27. huhtikuuta 2026
Hyvänyön blogaus (extra tekoälykuva(t) by ChatGPT)
Pyysinpä ChatGPT:tä luomaan Dinosaurus teemaiset hyvänyöntoivotuskuvat ja ihan hienot kuvat sieltä tuli.
Tähän toiseen pyysin pelkän koisivan T-Rexin. Näillä kuvilla toivotan - hyvää yötä ja MO!
Tähän toiseen pyysin pelkän koisivan T-Rexin. Näillä kuvilla toivotan - hyvää yötä ja MO!
sunnuntai 26. huhtikuuta 2026
Hyvänyön blogaus (liikkuva kuva)
Hieman hiljainen blogi joten kait sitä voisi kaikessa hiljaisuudessa vetäytyä tästä yöpuulle. Ei muuta kui ~ hyvää yötä ja MO!
sunnuntai 5. huhtikuuta 2026
Hyvänyön blogaus
Menipä pitkäksi ilta..., mutta hauskaa oli. Mutta nyt aika kotiutua ja kotona suoraan nuQmaan. Toivotan jo nyt hyvät yöt. Siispä - hyvää yötä ja MO!
keskiviikko 1. huhtikuuta 2026
1984. blogaus (Re-hyvänyön blogaus)
Kiitos molempien hyvänyön blogausten saavutettiin vielä tämän päivän aikana 1984 blogausta.
Mutta nyt sitten uudestaan -hyvää yötä ja MO!
Hyvänyön blogaus (by Hulk) + tekoälykuva (by ChatGPT)
Turvauduinpa minäkin teköälyyn hyvänyön blogausta varten. Mutta kait sitä voisi vetäytyä tästä sitten yöpuulle. Ei muuta kuin - hyvää yötä ja MO!
Hyvänyön blogaus
Tämmöiset khyllä
kuormittaa turhaan
"A.I.":tä
Mutta voi sitä olla kohtelias 'robotille(kin)'. Jos se on, vaikka... ihminen ('ihmismäinen')
sunnuntai 29. maaliskuuta 2026
Hyvänyön blogaus
Kuten tästä puhuin,
niin...
"Hyvän-yön" -blogaus, pienellä höysteellä. Tai sanoisiko surkealla 'paintti räpellyksellä' =/ itQ ;'( joopS :P EHEHEHHEEEeeeee =Ddd
tiistai 24. maaliskuuta 2026
Hyvänyön blogaus (Screenshot & Link)
Kait sitä voisi mennä tästä nukkumaan. Toivotin hyvät yöt myös omassa Jurassic Park: A MatoApina Hulk's Blogissani. Olipa sekin hyödyllinen tieto. Mutta eipä sitten muuta kuin -hyvää yötä ja MO!
lauantai 21. maaliskuuta 2026
50. blogaus (tänään) - (hyvänyön blogaus)
50 blogausta tuli täyteen tämän yhden päivän aikana: -nyt on TODellakin aihetta juhlia😎...🤩...🥳...
Näissä upeissa tunnelmissa kelpaa mennä nukkumaan. Ei muuta kuin ~ hyvää yötä ja MO!
Näissä upeissa tunnelmissa kelpaa mennä nukkumaan. Ei muuta kuin ~ hyvää yötä ja MO!
maanantai 16. maaliskuuta 2026
Oscarit yhteenveto (hyvönyön blogaus)
Nyt on vuoden 2026 Oscarit blogattu ja kovia voittajia tänä vuonna -etenkin Sean Penn. Ja Amy Madigan oli myös hyvä voitto ottaen huomioon että hän oli edellisen kerran ehdolla vuonna 1986 draamaelokuvasta -Kahdesti elämässä -jolloin häneltä jäi pysti saamatta. Nyt sitten kauhuleffarooli toi hänelle Oscatin.
Nyt kyllä kelpaa mennä nukkumaan - ei muuta kuin ~ hyvää yötä ja MO!
lauantai 14. maaliskuuta 2026
torstai 12. maaliskuuta 2026
Hyvänyön blogaus (extra tekoälykuva by ChatGPT)
Sitä voisi vetäytyä yöpuulle tämän ChatGPT:n luoman hyvänyöntoivotuskuvan saattelemana. Ei muuta kuin ~ hyvää yötä ja MO!
perjantai 6. maaliskuuta 2026
tiistai 3. maaliskuuta 2026
tiistai 24. helmikuuta 2026
Hyvänyön blogaus
Vanha kuva..., mutta käytän uudestaan kun sattui tulemaan vastaan odottamattomassa paikassa: -eräässä WhatsApp keskusteluryhmässä hyvän ystäväni🥰 julkaisemana.
Iloisin mielin🤗 toivotan - hyvää yötä ja MO!
torstai 19. helmikuuta 2026
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)






















