torstai 10. huhtikuuta 2008

Hulkin ehdotus # 4 -Hieman läppämielellä

Tämä ehdotus tulee tuskin koskaan toteutumaan, siksi onkin vähän läppämielessä heitetty -elikkä poseerausta minun (kuten kuvassa), tai MatoApinan muiden jäsenten kanssa =)...:saint:...B)...:p...:D..

Päivän kuva + puuhaa seuraavaksi

Jaa-a. On nähtävästi maistunut jonkun käsi pikku krokolee. Siitä tulikin mieleen, että voisi katsoa sen tänään ostamani krokoiluleffan, jossa takuulla syödään paljon käsiä ja vähän muitakin ruumiinosia. Nyt kun puhuttiin syömisestä, voisinkin ruveta kokkailemaan itselleni jotain safkaa leffaruoaksi. -Hyvää ruokahalua vaan.

Hulkin ehdotus # 3

Kesä kun on lähestymässä kovaa vauhtia, niin kohtahan voi ottaa jo tollasia kuvia. Hiekkarannalle vaan kaverin kaa ja uimarenkaaseen makoilemaan.

Päivän video


Tässä olis Ben Stillerin uutuusleffan -Tropic Thunder traileri. Leffan muissa osissa mm. Jack Black ja Robert Downey Jr. -Mutta tässä traileri olkaa hyvät...
...

Tropic Thunder trailer




Päivän makee kuva

Mitäs tosta nyt sanois paitsi että ihan hemmetin makee? Kyllä on makeesti kuvitettu. -Tolleen ku osais itse, niin kyllä kyllä... -Joops.

(Lost)

Vakio. Desmond alkaa kokea outoa aikamatkailua helikopterissa. Ohjelma sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille. Amerikkalainen jännitysdraama. 4. tuotantokausi.

Tontsan vitos ehdotus B)... :p... :D!



Joo siinäpä on viides ehdotus =)... :saint:... B), Pipan uusimman kommentin kera :), joopS :p... :D! Joo eli verenhimoisia koiria vaan mukaan kehiin B), mallia ottaen blogauksesta (Tiltissä ja Bloggerissa) :saint:, mutta mistä niitä saa :x, jaa-a :p...

Tontsan, mun :p, viides ehdotus =)... :saint:... B)... :p... :D -kuva!


...kai koirapuisto vaan kutsuu :saint:, FUCK YEAH B), joopS :p, EHHEHEEEEeeeee :D!

(South Park)

Kausi 4, jakso 9/16: Joutuvatko vammaiset kadotukseen?. Pappi saarnaa seurakuntaan vähän h3lvetin pelkoa, ja lapset ovat huolissaan vammaisen Timmyn kohtalosta. S44tanalla puolestaan on suhdeongelmia Saddamin palattua h3lvettiin.

keskiviikko 9. huhtikuuta 2008

Tontsan kolmos, tai neljäs :p, ehdotus B)!


Joo ehdotuksia senkun satelee =), tän ollessa jo kol... neljäs *SYDÄN*, FUCK YEAH B), joopS :p... :D... B)! Joo riippumatto vois olla aika kova =)... :saint:... B), mallia vaan ottamaan mun aikasemmasta typystä (Tiltissä ja Bloggerissa) ;)... =), FUCK YEAH B), joopS :p... :D... =)... B)! No joo :p...

Tontsan, mun :p, kolmos, tai nelos :D, ehdotus =)... :saint:... B)... :p... :D -kuva!


...eiköhän ehdotuksia ole sadellut jo yllin kyllin :saint:, huomenna ehkä sadellen vielä enemmän =), kuvaa odotellessa *SYDÄN*, FUCK YEAH B), joopS :p, EHHEHEEEeeee :D!