Oltiin tosiaan pilailu-puodissa.
Mutta, sitä ennen lätkään...
Tosiaan 6-2 voitettiin,
n111c333...
;S@int; 8-]
Niin mitä mun piti? Niin, pilailu-puoti; Dinon kanssa oli otettava kuva, ja "New York" lippis.Ei, muuta...
MatoApina = Matsku84, Tontsa84 ja Jaakko "Hulk" Apina (ei oikea sukunimi :D)!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti